کد خبر: ۶۳۵۳۱۸
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۰

منصوریان: تعویض قائدی درست بود/ استقلال می‌توانست زشت بازی کند

علیرضا منصوریان پس از تساوی دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی گفت: تصمیم فرهاد مجیدی برای تعویض قائدی درست بود.
آفتاب‌‌نیوز :

نود و یکمین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ امروز پنجشنبه ۱۷ بهمن و در حضور ۵۶ هزار و ۷۰۰ نفر تماشاگر به قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این بازی در پایان با تساوی ۲ به ۲ تمام شد. ارسلان مطهری ۲۴ و ۵۲ برای استقلال، علی علیپور ۲۹ و بشار رسن ۸۹ برای پرسپولیس گل زدند.

علیرضا منصوریان در مورد این بازی گفت: به دو تیم و فوتبال ایران خسته نباشید می گویم. به دلیل اینکه بازی گل داشت دو تیم برای جبران تلاش زیادی کردند. دقیقا ۸۵ تا ۹۵ دست سرمربی لب خط بسته است و بازیکنان بزرگ در زمین می توانند ابزار دست سرمربی باشند.

منصوریان: تعویض قائدی درست بود/ استقلال می‌توانست زشت بازی کند

وی ادامه داد: در ۵، ۶ دقیقه پایانی بازی استقلال باید حرفه ای تر بازی می کرد. ایرادی نداشت اگر کمی از زیبایی بازی گرفته می شد و بازی را خراب می کردند. بازیکن می داند که در ۷، ۸ دقیقه پایانی سی میلیون هوادار می توانند خوشحال به خانه بروند. زمانی که توپ در زمین پرسپولیس بود استقلال می توانست به راحتی پرسپولیس را خراب کند. در مجموع بازی فوق العاده ای بود استقلال خیلی خوب بازی کرد.

منصوریان در ادامه گفت: با تمام احترامی که برای سایر تیم ها قائل هستم اما دو تیم استقلال و پرسپولیس هواداران بسیاری دارند و هر صبح که از خواب بیدار می شوند یا به تیم آبی یا به تیم قرمز فکر می کنند اگر این دو تیم نباشند بخش بزرگی از فوتبال ایران آسیب خواهد دید.

منصوریان درباره تعویض قائدی نیز گفت:قائدی تمام کیفیت خود را در بازی رو کرد. تعویض قائدی به درستی انجام شد چرا که یک خط صاف در کنار دفاع راست ایجاد کرده بود.

وی تصریح کرد: قبل از بازی گفته بودم تیم استراماچونی در دفاع بالاتری بازی می کرد. بعد از گرفتن توپ استقلال باید بازی را در دست می گرفت چرا که هیچ گاه مهم نیست چگونه تیم به پیروزی رسیده است در بازی با استرالیا کسی یادش نمی آید چه اتفاقاتی رخ داد و فقط نتیجه بازی به یاد ماند. در ۷، ۸ دقیقه پایانی هوادار از تیم کیفیت نمی خواهد بلکه نتیجه برای او مهم است.

منصوریان درباره مدافعان استقلال نیز گفت: دانشگر یکی از بهترین هاست و تیم ملی به چنین بازیکنی نیاز دارد. طاهرخانی بازیکن جوان، باانگیزه و نترسی است، استقلال باید با او ۵ ساله تمدید کند چرا که این به نفع هر دو طرف می باشد. استقلال منافع آینده خودش را تامین می کند و طاهرخانی نیز شانس بازی در تیم بزرگ استقلال را دارد.

او درباره نیمکت دو تیم نیز گفت: فرهاد مجیدی در مقایسه با یحیی دو به یک بود. در نیمکت فرهاد مجیدی گزینه اول آرش بود اگر دیاباته مصدوم نبود به احتمال بسیار بازی را با او آغاز می کرد. عدم حضور دیابانه لطفی به ارسلان مطهری بود. دربی جای بازیکنان بزرگ است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین