کد خبر: ۶۳۵۳۸۳
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

دراگان اسکوچیچ به روایت شاگرد سابق‌اش

شاگرد سابق دراگان اسکوچیچ می‌گوید می‌توان این مربی را با علی دایی مقایسه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

امین حاج محمدی بازیکن سابق اسکوچیچ در تیم خونه به خونه بابل درباره انتخاب این مربی کروات به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: آقای اسکوچیچ مربی خوب و بزرگی است و از نظر فوتبالی و شخصیتی جایگاه بالایی دارد. کسی او را نمی‌شناسد. او در سطح اول فوتبال ایتالیا بازی کرده و کار کردن با او لذت بخش است. هر جا بوده به نظرم تیم های خود را موفق کرده است.

وی با بیان اینکه اسکوچیج درک بالایی از فوتبال دارد و تیمش‌هایش از نتیجه‌گیری موفق بودند، گفت: اسکوچیچ از همه نظر فوق‌العاده است. او در تیم‌های بحران‌زده نتایج خوبی کسب کرده و بحران را پشت سر گذاشته است.

دراگان اسکوچیچ به روایت شاگرد سابق‌اش

بازیکن سابق استقلال تاکید کرد: او از نظر فردی مربی فنی و با شخصیت است. او در سختی‌ها خودش را نشان داده است. البته سرمربیگری او برای خودم هم غیر منتظره بود. ان شاء الله او در تیم ملی هم موفق می‌شود. به نظرم او به حقش نرسیده و حقش بیشتر از این‌ها است. ان شاء الله در تیم ملی ایران به حقش برسد.

حاج محمدی همچنین درباره شباهت اسکوچیچ به مربیان سابق تیم ملی گفت: افراد با همدیگر فرق دارند. او به طور شخصیتی اصلا دروغ نمی‌گوید. در واقع او مانند علی دایی است و با همه رو راست است. سیاه بازی بلد نیست. این یکی از بزرگترین محاسن آقای اسکوچیچ است که واقعا مانند آن کم پیدا می‌شود. از نظر فنی هم واقعا فوق العاده است. من با خیلی از مربیان کار کردم اما اسکوچیچ فوق‌العاده است.

این مدافع درباره اینکه آیا اسکوچیچ می‌تواند با استفاده از بازیکنان لژیونر و داخلی ایران تیم ملی را از مرحله دوم انتخابی جام جهانی به سلامت رد کند، گفت: اگر بستر و شرایط برای او فراهم شود و امکانات لازم را بدهند، مطمئنم او می‌تواند این کار را انجام دهد.

وی درباره اینکه آیا اسکوچیچ را باید شبیه کی‌روش بدانیم یا ویلموتس اظهار کرد: آقای اسکوچیچ اصول خودش را دارد. اگر کسی حق او یا تیمش را بخورد اصلا کوتاه نمی‌آید. او مانند کروات‌ها اصولی دارد و به آن پایبند است. او فردی است که رابطه خوبی هم با بازیکنان دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین