کد خبر: ۶۳۵۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

داماد ترامپ عباس را تهدید کرد و عریقات پاسخ داد

جرد کوشنر داماد ترامپ روز جمعه محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را تهدید کرد و وی را مسئول تشدید تنش ها در فلسین خواند. صائب عریقات دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین نیز پاسخ او را داد.
آفتاب‌‌نیوز :

اعضای شورای امنیت سازمان ملل در نشستی غیررسمی که در آن کوشنر نیز حضور داشت، باز هم به بررسی طرح ضدفلسطینی معامله قرن پرداختند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، داماد ترامپ به عنوان یکی از عوامل اصلی تدوین طرح معامله قرن، در این جلسه، شخص عباس را مسئول تشدید تنش های اخیر در کرانه باختری دانست.

داماد ترامپ عباس را تهدید کرد و عریقات پاسخ داد

وی عباس را متهم کرد، قبل از اینکه طرح معامله قرن را ببیند و مطالعه کند، آن را رد کرده است.

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین نیز در واکنش به سخنان کوشنر، تاکید کرد: کسی که طرح معامله قرن را تدوین کرده است، مسئول اصلی تشدید تنش ها و ریخته شدن خون در فلسطین است.

وی گفت: طرح آمریکا یک طرح نژادپرستانه و نه طرحی برای صلح است.

محمود عباس روز گذشته نیز در سخنانی گفت: قدس امانتی است که از گذشتگان به ما رسیده و هرگز به آن خیانت نمی‌کنیم.عباس تاکید کرد: حتی به اندازه سر انگشتی از حقوق ما که در قوانین بین المللی قید شده است، عقب نشینی نمی‌کنیم.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا سه شنبه هشتم بهمن (بیست و هشتم ژانویه) در حضور بنیامین نتانیاهو"نخست وزیر رژیم صهیونیستی از طرح ادعایی خود موسوم به معامله قرن رونمایی کرد؛ طرحی که هدف از آن حذف مسئله فلسطین است و مخالفت همه گروه های فلسطینیی‌ را به همراه داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین