کد خبر: ۶۳۵۴۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
ماسک «ضد کرونا» نداریم

ایران یک میلیون ماسک دیگر به چین هدیه داد

وزیر بهداشت گفت: در دو نوبت قرار شد دو میلیون ماسک در راستای کمک‌های بشر دوستانه به کشور چین اهدا شود که در نوبت اول یک میلیون ارسال شده است و یک میلیون ماسک دیگر نیز اهدا خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سعید نمکی وزیر بهداشت با بیان اینکه همکاری وزارت بهداشت چین در رابطه با انتقال دانشجویان مقیم ایران در این کشور به خوبی با ما همکاری کرده است گفت: وزارت بهداشت چین تمام تلاش خود را برای مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا و پیشگیری از انتقال این بیماری به سایر افراد به کار گرفته است.

نمکی گفت: در دو نوبت قرار شد دو میلیون ماسک در راستای کمک‌های بشر دوستانه به کشور چین اهدا شود که در نوبت اول یک میلیون ارسال شده است و یک میلیون ماسک دیگر نیز اهدا خواهد شد.

ایران یک میلیون ماسک دیگر به چین هدیه داد

وزیر بهداشت با بیان اینکه در شهرهای دیگر کشورچین دانشجویان ایرانی حضور دارند گفت: خوشبختانه در این شهرها شاهد ویروس کرونا نبوده‌ایم.

وی با بیان اینکه 65 دانشجوی ساکن در شهر ووهان به کشور منتقل شده‌اند افزود: دانشجویان دیگر در صورت تمایل به کشور منتقل خواهند شد.

نمکی در واکنش به برخی تبلیغات صورت گرفته در فضای مجازی با عنوان فروش ماسک ضد کرونا گفت: این موضوع کاملا بی‌ربط است و ما استفاده از ماسک را به صورت گسترده توصیه نمی‌کنیم و معمولااستفاده از ماسک برای افراد بیمار یا افرادی که در تماس با بیماران هستند توصیه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
1
1
مردم ایران باید 15-20 هزار تومان همین ماسک رو بخرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
1
1
یعنی چین به اون بزرگی به ماسک شما احتیاج داره؟؟

بگو ماسک خریده بودیم از ووهان نمیتونیم بیاریم بیرون!!
قیمت تمام شده ماسک هم اونجا اونقدر کم هست که هدیه دادنش چیزی نباشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۹
1
0
ما الان درداروخانه باکمبود ماسک مواجهیم، قیمت روشرکت ها هم که دوبرابر کردند، اونوقت دومیلیون ماسک هدیه میدیم، کلا ملت جالبی هستیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین