کد خبر: ۶۳۵۴۸۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

کاربردهای عجیب برنج که به ذهنتان خطور نمی کند

شما هنگامی که استفاده‌های جالب برنج را بفهمید واقعا تحت تاثیر قرار خواهید گرفت.
کاربردهای عجیب برنج که به ذهنتان خطور نمی کند
آفتاب‌‌نیوز :

 موضوع این مطلب در مورد دانه ارزان و جهانی که در سراسر جهان مصرف می‌شودرا به اشتراک گذاشته ایم. (البته در ایران ارزان نیست) در این مطلب بر ۱۷ استفاده عجیب تاکید کرده، بسیاری از آن‌ها را ما هرگز قبلا نشنیده ایم. برنج علاوه بر مشارکت در یک وعده غذایی، هم چنین، به تمیز شدن اطراف خانه، نگهداری ابزار، و حفظ لوازم الکترونیکی از خراب شدن کمک میکند. شما می‌توانید آن را برای بهداشت شخصی و برای سرگرم کردن کودکان استفاده کنید. می‌تواند شما را گرم نگه دارد و به شما در پخت و پز بهتر کمک کند. بهترین بخش این است که می‌تواند دوباره و دوباره بدون اینکه هدر رود استفاده شود. ۱۹ استفاده شگفت انگیز برای برنج را در ادامه‌ی این مقاله آمده است.

برنج، یکی از پرمصرف‌ترین غذا‌های اصلی در جهان می‌تواند اغلب در کابینت شما به حالت مخفی یافت شود. اما آیا شما می‌دانستید که می‌توانید با آن بیش از اینکه فقط آن را بخورید، کاری انجام دهید؟

۱- برای خود دستکش گرم درست کنید.
وقتی که بیرون سرد است شما به یکی از این زیبایی‌های کوچک که بهترین شیوه جیبی‌ای هستند که برای پیاده رفتن به مدرسه به درد می‌خورند و شما نیاز نیست خیلی برای درست کردن آن‌ها وقت بگذارید - قیچی، پارچه، سوزن، برنج، دکمه‌ها و نخ. خوانندگان بادقت قبلا در ۱۷ هدیه کریسمس دست ساز که هنوز هم شگفت انگیز هستند، متوجه این خواهند شد.

۲- تیز کردن تیغه‌های کند مخلوط کن
نگرانید که تیغه‌های شما به تیزی قبل نیستند؟ تقریبا نصف یک فنجان برنج را در مخلوط کن خود بریزید و برای مدت ۲ دقیقه آن را روشن کنید. به زودی متوجه تفاوتی خواهید شد و دیگر نیازی به خرید یک مخلوط کن جدید نخواهد بود!

۳- برنج رنگی درست کنید.
از بازی‌های حسی با این برنج رنگی هیجان انگیز لذت ببرید. انجام آن آسان است، دستورالعمل‌ها را در HappyHooligans.ca بررسی کنید. شما می‌توانید آن را برای سال‌ها در یک ظرف مهر و موم شده نگه دارید و از آن برای درست کردن کارت، اشکال، صحنه‌های اسباب بازی و بیشتر استفاده کنید.

۴- یک بطری بازی برای کودکان درست کنید.
اگر شما در حال رفتن به یک سفر طولانی با ماشین هستید پس مطمئن شوید که بطری بازی خود را بسته بندی کرده اید! یک بطری تمیز را با اشیاء کوچک از اطراف خانه و کمی برنج پر کنید، یک شیار در بالای آن بگذارید که هنگامی که بطری را تکان می‌دهید، اشیاء قادر به تکان خوردن باشند. اشیاء کوچک می‌توانند شامل تاس، مهره، گیره‌های کاغذ، دکمه‌ها - هرچیزی که شما از اطراف پیدا کنید، باشد. شما همچنین می‌توانید از برنج رنگی برای ساخت بطری‌ها "من جاسوس" استفاده کنید، پس اگر شما صدای آن را دوست دارید، دستورالعمل‌های Pbs.org را بررسی کنید.

۵- یک موبایل خیس را نجات دهید.
اگر شما گوشی خود را در سینک یا پایین توالت انداختید، احتمال دارد که شما وحشت کنید. نترسید، برنج اینجاست! یک کاسه را با برنج پرکنید و گوشی خود را در آن قرار دهید، آن را به مدت دو روز نگهدارید و سپس آن را درآورید. برنج باید تمام آب را جذب کرده باشد و گوشی شما دوباره به کار خواهد افتاد.

۶- گلدان‌ها یا بطری‌ها را تمیز کنید.
گاهی اوقات گلدان‌ها و بطری‌ها اشکال آزاردهنده‌ای دارند که شما نمی‌توانید به آن قسمت برای تمیز کردن برسید. ۲ قاشق برنج بردارید و در کمی آب گرم بریزید تا به مدت ۱۵ دقیقه خیس بخورد. بطری را به خوبی تکان دهید، محتویات داخل بطری را بیرون بریزید، سپس با آب بشویید. برنج به تمیز کردن هرگونه لکه کمک خواهد کرد - چقدر عالی!

۷- ابزار‌های خود را با برنج از زنگ زدگی محافظت کنید.
چند قاشق برنج نپخته معتبر خود را به یک جعبه ابزار اضافه کنید تا رطوب در هوا را جذب کند. این امر باید کمک کند که ابزار ارزشمند شما خشک و به دور از زنگ زدگی بماند.

۸- آب برنج پاک کننده‌ی عالی برای صورت
زنان آسیایی از آب برنج برای تمیز کردن پوست خود به مدت سال‌های زیادی استفاده می‌کردند, به نظر انجام آن آسان است و من نمی‌توانم برای امتحان کردن آن صبر کنم.

۹- قهوه خردکن را تمیز کنید.
اگر قهوه خرد کن شما یا ادویه خردکن شما خیلی خاک یا چربی به خود می‌گیرد پس کمی برنج در آن بریزید. این کار، باعث می‌شود که آسان‌تر تمیز شود تا اینکه جداگانه آن را تمیز کنید. آن به خلاص شدن از ادویه‌های گیرکرده در زیر یا بوی کهنه قهوه کمک خواهد کرد - فقط به یاد داشته باشید که بعد، آن را خشک کنید.

۱۰- یک وسیله نگهدارنده برای دسته چاقو بسازید.
اگر شما یک انتخابی از چاقو‌های مختلف دارید، پر کردن یک وسیله نگهدارنده را با برنج امتحان کنید. این امر مناسب بسیاری از انواع مختلف اندازه‌های چاقو است و یک نگهدارنده دسته چاقوی خیلی ارزانتری نسبت به خریدن یک دسته چاقوی فیبری است.

۱۱- بلندترین مو را در دنیا رشد دهید.
راز مو‌های بلند؟ مخمر آب برنج! با چک کردن راز رشد بلندترین مو در دنیا از آنوشکا اف، یاد بگیرید که چگونه این شستشوی موی باستانی ارزان و آسان را بسازید.

۱۲- یک ابزار تولید صدای باران بسازید.
یک ابزار تولید صدای باران زیبا با مواد اطراف خانه بسازید. در داخل آن برنج بریزید. صدایی شبیه صدای باران خواهد داد که برای رقصیدن و تولید موسیقی با کودکانتان عالی است.

۱۳- از برنج به جای پختن حبوبات استفاده کنید.
اگر شما شیرینی‌ای دارید که نیاز به پخت بی دستور دارد، پس از کمی برنج بجای حبوبات پخته شده استفاده کنید. لایه کلوچه‌ی خود را با کاغذ پوستی آشپزی بپوشانید و در آن به اندازه کافی برنج بریزید که جلوی شیرینی را از پف کردن می‌گیرد. شما می‌توانید دوباره و دوباره از آن برنج استفاده کنید، فقط آن را در یک کیسه ساندویچ نگه دارید.

۱۴- جلوی گلوله شدن نمک را بگیرید.
تکه‌های آزاردهنده نمک در نمک پاش شما می‌تواند به سادگی توسط اضافه کردن چند دانه برنج خام برای مخلوط آن پیش گیری شود. برنج تمام رطوبت آن را خواهد گرفت و نمک شما به سادگی پاشیده خواهد شد.

۱۵- رسیدن میوه
در یک کاسه برنج خام، میوه خود را فرو کنید. برنج کمک خواهد کرد که هیدروکربن اشباع نشده به دام بیفتد و به میوه شما کمک خواهد کرد که سریعتر برسد. فراموش نکنید که به آن سر بزنید!

۱۶- دمای روغن را تست کنید.‌
‌می‌خواهید چیزی را سرخ کنید؟ یک دانه برنج بردارید و آن را در ماهی تابه‌ی پر شده از روغن داغ خود بریزید و اگر برنج به بالا آمد و شروع به پخته شدن کردن، پس روغن شما برای سرخ کردن عالی است!

۱۷- خودتان چسب بسازید.
اگر شما یک شخص با مهارت هستید، پس یادبگیرید که چگونه چسب برنجی بسازید. Wikihow.com را برای دستورالعمل‌های آن ببینید. آن چسب کاملا سفت و تقریبا شفاف است که برای ماجراجویی‌های کار‌های کاغذی عالی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
1
21
ترجمه اش وحشتناکه،اصلا مفهوم رو نمیرسونه ،شرط میبندم مترجمش هم نفهمید دقیقا چی ترجمه کرده و متاسفانه از این ترجمه ها در فضای مجازی هر روز داره بیشتر میشه و حتی به مجله ها و کتابها هم داره سرایت میکنه،این مطالب مگه ویرایش نمیشن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
0
19
یکم حوصله میکردید و ترجمه میکردید نه اینکه بدین به گوگل ترانسلیت آن را ترجمه کنه و همون را چاپ کنید.اصلا نمیشه خواند.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
1
5
عجب!!!نویسنده عزیز خودت از متنت چیزی دستگیرت شد؟؟؟؟؟
قهرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
1
4
خودتون فهمیدید چی نوشته؟؟
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
1
6
چه وضعه ترجمست؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
کلا اسراف هم هست وترویج اسراف
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین