کد خبر: ۶۳۵۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴
مدیر مرکز پیوند وزارت بهداشت:

تشخیص به‌موقع مهمترین گام در درمان سرطان است

رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر لزوم آموزش روش‌های پیشگیرانه در مقابله با انواع سرطان، تشخیص به موقع را مهمترین گام در درمان تاثیرگذار سرطان دانست.
تشخیص به‌موقع مهمترین گام در درمان سرطان است
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر مهدی شادنوش شنبه ۱۹ بهمن در آیین افتتاح مرکز شیمی درمانی جواد الائمه (ع) بیمارستان پیمانیه جهرم، این مرکز را یک پایگاه مهم برای فعالیت در حوزه‌های درمان، پژوهش و تحقیقات سرطان برشمرد و گفت: در مورد بیماری‌هایی نظیر سرطان، پژوهش و تحقیقات رکن بسیار مهمی است و می توان با انجام تحقیقات روند درمانی سرطان های شایع را ارتقاء بخشید.

وی با بیان اینکه سرطان پستان، پوست و کلون از شایع ترین سرطان ها در شهرستان جهرم است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی جهرم با توجه به داشتن زیر ساخت های مناسب درمانی می تواند بسیاری از عوامل تاثیرگذار بر شیوع این بیماری‌ها را شناسایی و ریشه یابی کرده و از آنها پیشگیری کند.

شادنوش افزود: مهمترین گام در کنترل سرطان و کم کردن آمار ابتلا و مرگ و میر از این بیماری، غربالگری و تشخیص سرطان در مرحله اولیه است، که خوشبختانه این مهم از سال ها پیش در شهرستان جهرم توسط متخصصین این رشته انجام و گام‌های خوبی برای درمان بیماران سرطانی برداشته شده است.

وی نقش خیرین و تلاش‌های شبانه روزی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی جهرم در توسعه زیر ساخت های درمانی این شهرستان ستود و گفت: خیرین انسان های بسیار بزرگی هستند که برای رفاه حال مردم گام های بسیاری برداشته اند و شهرستان جهرم به برکت نام و حضور این عزیران توانسته در امر سلامت پیشرفت های زیادی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، مرکز شیمی درمانی جواد الائمه(ع) با همکاری خانواده مرحوم شیرزادی و حاج منوچهر رازقیان جهرمی و حاج اکبر رحمتی به عنوان خیران عرصه سلامت و با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان ساخته شده است‌.

این مرکز با ۲۰۰۰ متر مربع در سه طبقه بنا شده و دارای ۲۸ تخت شیمی درمانی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین