کد خبر: ۶۳۵۹۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
دومین سالی است که تحریم کم‌سابقه در تاریخ معاصر را پشت سر می‌گذاریم

نوبخت: اکنون زمان مذاکره با آمریکا نیست

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت که بار اول و با تصمیم نظام با آمریکا مذاکره کردیم اما حالا زمان ایستادگی، مقاومت و صبر است و وقت مذاکره نیست.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر نوبخت امروز دوشنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهار داشت: دشمن باید بداند فشارها را با تدبیر مدیریت کرده و نمی‌گذاریم کشور با فرمان آن ها پیش رود.

وی همچنین تاکید کرد: هیچ ایرانی وطن پرست و فهیمی نمی گذارد افراد و اشخاصی مانند ترامپ بر آنان حکومت کنند.

نوبخت: اکنون زمان مذاکره با آمریکا نیست

معاون رییس جمهوری افزود: دومین سالی است که یک تحریم کم‌سابقه در تاریخ معاصر را پشت سر می‌گذاریم؛ تحریم‌های گذشته همواره به صورت نفت در برابر غذا بود اما در شرایط کنونی این روند هم متوقف شده است.

نوبخت ادامه داد: درآمدهای حاصل از فروش منابع نفتی کشور به دلیل محدودیت در صادرات کاهش یافته اما از ابتدای امسال تا پایان دی ماه درآمدهای عمومی کشور ۱۷ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: با این وجود امسال حقوق کارمندان دولت ۳۴ درصد افزایش یافته و در زمینه صندوق بازنشستگی نیز ۳۲ درصد بیشتر هزینه شد. بسته حمایتی معیشتی، یارانه ها و حقوق در هر ماه منظم پرداخت می‌شود و در این ماه علاوه بر حقوق کارمندان، عیدی و پاداش نیز پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: با وجود تحریم‌ها تلاش می‌کنیم تعهدات دولت در سفرهای استانی را عمل کرده و این رویکرد را در مورد استان گلستان هم حفظ می‌کنیم.

معاون رییس جمهوری افزود: ساخت ۳ هزار واحد مسکونی ویژه افراد کم درآمد و تکمیل سالن ۶ هزار نفری گرگان با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال بخشی از تلاش دولت برای تحقق وعده ها به استان گلستان است. یکی از طرح های مورد انتظار مردم گلستان، احداث راه آهن اینچه برون - گرمسار است که اجرای این طرح به علت برخی محدودیت‌ها با تاخیر مواجه شد.

نوبخت به زمان بهره برداری آزاد راه تهران - شمال اشاره کرد و گفت: قطعه اول این آزادراه بعد از ۲۵ سال تا پایان امسال بهره برداری خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت: این شهید در دوران حیات پربرکتش نه تنها به پاسداری از مرزهای کشور اقدام کرد بلکه در زمینه دور زدن تحریم ها نیز موثر بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۱
37
3
درود برتو که حق گفتی.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین