کد خبر: ۶۳۶۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲

ادارات دولتی گیلان فردا با یک ساعت تاخیر کار را شروع کنند

به علت سرما و یخبندان ساعت کار ادارات دولتی به استثنای دستگاه های امدادی و خدمات رسان فردا و پس فردا با تاخیر یک ساعته از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.
آفتاب‌‌نیوز :

استاندار گیلان از پیش بینی وقوع یخبندان خبر داد و بیان کرد: به علت سرما و یخبندان ساعت کار ادارات دولتی به استثنای دستگاه های امدادی و خدمات رسان فردا و پس فردا با تاخیر یک ساعته از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

ارسلان زارع در گفت وگویی، ضمن قدردانی از حضور حماسی و معنادار مردم استان در جشن پیروزی انقلاب، اظهار کرد: این حضور در شرایط نامساعد جوی بیانگر پیوند ناگسستی ملت با آرمان های انقلاب است.

ادارات دولتی گیلان فردا با یک ساعت تاخیر کار را شروع کنند

وی با بیان اینکه ۴۸ ساعت گذشته مردم شهرستان های غربی استان شاهد بارش برف سنگین بودند، تصریح کرد: بارش برف از شب گذشته تا ظهر امروز نواحی مرکزی و شرقی استان را تحت تاثیر قرار داد، به گونه ای که علاوه بر بارش بیش از ۸۰ سانتیمتری برف در شهرستان رشت، ارتفاع برف در شهرستان های لاهیجان و رودسر به یک متر رسید.

استاندار گیلان از آماده باش کلیه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان و امدادی استان خبر داد و متذکر شد: اگرچه دستگاه های اجرایی حسب وظیفه پیوسته در حال خدمات رسانی به مردم هستند، اما انسداد راه ها و قطعی برق برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده است.

زارع با اشاره به فرسودگی بیش از ۳۳ درصدی خطوط انتقال و توزیع برق استان، خاطرنشان کرد: برخی از قسمت های این شبکه عمر بالای ۳۰ سال دارد و بدیهی است به دنبال بارش برف سنگین دچار پارگی و قطع برق می شود.

وی با بیان اینکه برودت هوا و تداوم بارش برف برخی از خطوط وصل شده را مجددا قطع کرده است، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۶۰ هزار انشعاب برق مشترکین قطع شد که تاکنون بیش از ۵۰ هزار مشترک برق دار شدند و تا پایان شب بخش عمده دیگری انجام می شود.

استاندار گیلان با اشاره به مشکل انسداد معابر شهری به ویژه رشت، یادآور شد: متاسفانه امکانات شهرداری رشت متناسب با نیازها و وسعت شهر نیست. البته شهرداری با افزودن تیغه های برفروب به ناوگان کامیونی خود سعی در رفع هرچه سریع تر مشکل تردد شهری دارد.

وی همچنین از پیش بینی وقوع یخبندان خبر داد و بیان کرد: به علت سرما و یخبندان ساعت کار ادارات دولتی به استثنای دستگاه های امدادی و خدمات رسان فردا و پس فردا با تاخیر یک ساعته از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین