کد خبر: ۶۳۶۲۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

بهره برداری ۲ ساعته از آزادراه تهران-شمال/ نرخ عوارض چقدر است؟

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از بهره برداری آزمایشی 2 ساعته از فاز نخست آزادراه تهران-شمال خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در پاسخ به این سوال که شنیده شده امروز قرار است از آزادراه تهران شمال به صورت آزمایشی بهره برداری شود آیا این خبر صحت دارد یا خیر به خبرگزاری فارس گفت: بله این موضوع صحت دارد.

وی در توضیح این خبر گفت: قرار است از ساعت 12 تا ساعت 14 به مدت 2 ساعت از فاز یک آزادراه واقع در اتوبان همت تا شهرستانک بهره برداری شود.

بهره برداری ۲ ساعته از آزادراه تهران-شمال/ نرخ عوارض چقدر است؟

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا همچنین درخصوص محدودیت تردد در آزادراه قزوین -رشت نیز گفت: خوشبختانه این محور بازگشایی شده است اما همچنان از شهروندان تقاضا می شود از سفر غیر ضرور در این محور پرهیز کنند. در اکثر محورهای استان گیلان استفاده از زنجیر چرخ الزامی است و پلیس از تردد خودروها بدون زنجیر چرخ ممانعت خواهد کرد.

به گفته وی بهتر است رانندگان پیش از ورود به جاده های کشور باک بنزین خودروی خود را پر کنند.

نرخ عوارض قطعه اول آزاد راه تهران-شمال تعیین شد

خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: نرخ عوارض مشخص شده و پیشنهاد آزادراه تهران-شمال بر اساس برابر هزینه‌ها بوده، اما با توجه به آنکه این آزادراه با هماهنگی بنیاد مستضعفان و دولت ساخته شده در تلاش هستیم نرخی برای این مسیر تعیین کنیم تا فشار چندانی به مردم و مسافران برای تردد از این آزاد راه ایجاد نشود.

وی گفت: قرار است از ساعت ۱۲ تا ساعت ۱۴ امروز به مدت ۲ ساعت از فاز یک آزادراه واقع در اتوبان همت تا شهرستانک بهره برداری شود. حدود ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این قطعه هزینه شده که اگر این هزینه‌ها با نرخ‌های امروز انجام می‌شد به ۱۰ هزار میلیارد تومان می‌رسید

شنیده‌ها حاکی از آن است نرخ عوارض این قطعه زیر ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
زیر خط فقر از زمان دولت 96
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
1
50 هزار ؟ فکر کنم به ریال منظور مرفهان بی درد دولت بی دردان مرفه باشه ! پرواز چارتر ارزونتر نیست ؟ فکر کنم نوشهر فرودگاه داره
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین