کد خبر: ۶۳۶۳۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸

شیب تند کاهش قیمت در بازار خودرو/ ریزش ۲ تا ۸ میلیونی قیمت برخی خودروها

امروز برای چتدمین روز متوالی بازار خودرو با ریزش قیمت‌ها روبرو بود به طوری که برخی خودروها به رغم کاهش قیمت در روزهای ابتدایی هفته، امروز نیز حتی کاهشی در محدوده ۵ میلیون تومان را ترجبه کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

سمن ال ایکس امروز با ماهش سه میلیون تومانی قیمت با بهایی معادل ۹۷ میلیون تومان فایل شد . میزان کلهش قیمت در برخی مدل های پرطرفدارتر خودرو نظریر دنا بیشتر بود .از روز یکشنبه گذشته قیمت این خودرو نیز در حال کاهش است به طوری که دنا تیپ ا امروز با کاهش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۱۳۹ میلیون تومان رسیده است و سایر انواع مدل های این خودرو نیز کاهش قیمت چند میلیونی را تجربه کرده اند.

قیمت پژو ۲۰۰۸ از دوشنبه گذشته تا امروز ۸ میلیون تومان کاهش یافته است و قیمت این خودرو به قیمت ۴۲۵ میلیون تومان رسیده است.این خودرو در مدت زمانی بسیار کوتاه افزایشی برابر با ۳۰ میلیون تومان را تجربه کرده است.

انواع دیگر مدل های خودرو این کمپانی نیز کاهش قیمت را تجربه کرده اند به عنوان مثال خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ فول، پژو ۲۰۷ دنده ای و پژو پارس اتوماتیک به ترتیب ۲، ۲.۵ و ۲ میلیون تومان کاهش قیمت داشته اند.

سایر خودروهای بازار مثل کیا سراتو مونتاژ و سیتروئن تیپ یک نیز از این کاهش قیمت ها در امان نبوده اند و این خودروها به ترتیب از روز دوشنبه گذشته ۴ و ۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشته اند و به قیمت های ۳۸۸ و ۴۴۵ میلیون تومان رسیده اند.

قیمت روز خودروها در جدول زیر آمده است:

شیب تند کاهش قیمت در بازار خودرو/ ریزش ۲ تا ۸ میلیونی قیمت برخی خودروها

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
4
خدایا ممنون از اینکه در چنین کشوری زندگی میکنم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین