کد خبر: ۶۳۶۴۲۶
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴

کشف سرقت میلیاردی در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری از دستگیری 3 سارق و کشف 50 فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه‌ساز به ارزش 5 میلیارد ریال در شهرستان شهرکرد خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار غلامعباس غلامزاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه‌ساز در شهرکرد، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: در پی تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی اطلاعات جمع‌ آوری شده از صحنه های سرقت، مشخصات 2 نفر از سارقان مشخص شد.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه سارقین شناسایی، دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل و در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به 50 فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه‌ساز به ارزش 5 میلیارد ریال اعتراف و ضمن معرفی همدست خود، محل اختفای اموال مسروقه را نیز اعلام کردند.

وی ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی متهم سوم نیز در کمتر از 24 ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس،فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند،خاطرنشان کرد: مبارزه با سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین