کد خبر: ۶۳۶۴۳۳
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

وقوع تصادف زنجیره‌ای در شیراز/پنج نفر مصدوم شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: بر اثر برخورد ۷ دستگاه خودرو در بلوار "هفت‌تنان" شیراز، ۵ نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کاووس محمدی گفت: بعد از اعلام وقوع یک تصادف زنجیره‌ای در شیراز، ماموران پلیس به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

 وی با اشاره به اینکه در حادثه یاد شده، ۷ دستگاه خودرو از انواع پراید، آریسان و پژو با هم برخورد کرده بود، گفت: براثر این حادثه ۵ نفر از سرنشینان خودورها مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

وقوع تصادف زنجیره‌ای در شیراز/پنج نفر مصدوم شدند

به گزارش سایت پلیس فارس،محمدی با اشاره به اینکه کارشناسان علت وقوع این حادثه را نداشتن توجه به جلو از جانب راننده آریسان اعلام کردند، از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

واژگونی ال۹۰ حادثه آفرید

رئیس پلیس راهور استان فارس نیز گفت: بر اثر واژگونی یک سواری ال۹۰ در محور صدرا به گلستان، یک نفر فوت و ۲ نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ مصطفی عباسی گفت: شب گذشته خبری مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در محور صدرا به گلستان به مأموران اعلام شد که بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی گفت: برابر گزارش کارشناسان در این حادثه که منجر به فوت یک نفر از چهارسرنشین خودروی ال ۹۰ شده بود، علت حادثه ناتوانی راننده از کنترل خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین