کد خبر: ۶۳۶۴۶۳
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰

اظهارات سردار قاآنی، پاکپور و فدوی درباره سردار سلیمانی

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی قهرمان و فرمانده بی‌بدیل جبهه مقاومت بود و در هر میدانی که انقلاب اسلامی اقتضا می کرد، مردانه حاضر می‌شد، دلیرانه عمل می‌کرد و موفق از میدان خارج می‌شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه پنجشنبه در مراسم اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی قهرمان و فرمانده بی‌بدیل جبهه مقاومت بود و در هر میدانی که انقلاب اسلامی اقتضا می کرد، مردانه حاضر می شد، دلیرانه عمل می کرد و موفق از میدان خارج می‌شد.

وی افزود: ابعاد شخصیت این انسان ارزشمند به دلیل اخلاصی که داشت، کمتر شناخته شده است. امشب اگرچه که برای بنده خیلی سخت بود که وصیت نامه ایشان را بخوانم، اما چون خانواده محترم این شهید عالی مقام فرمودند، از باب عرض ارادت و ادب وظیفه خود دانستم که این دستور آنها را اجرا و در محضر مردم قهرمان و قدرشناس وصیت نامه این شهید عالی مقام را قرائت کنم.

اظهارات سردار قاآنی، پاکپور و فدوی درباره سردار سلیمانی

فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: ایشان وقتی قلمش هم به کاغذ می رفت، هم با اخلاص بود و هم شجاعانه بود و هم با کلماتی موفقیت در نوشتن را به خوبی نشان می داد.

وصیت‌نامه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ادامه توسط فرمانده نیروی قدس سپاه قرائت شد.

سردار پاکپور: راه حاج قاسم تا اخراج آمریکایی‌ها از منطقه ادامه می‌یابد

سردار محمد پاکپور در حاشیه چهلمین روز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در مصلای بزرگ امام خمینی در جمع خبرنگاران، گفت: خود آمریکایی‌ها تروریست هستند و ما باید بدانیم که حاج قاسم سلیمانی در برابر آنها ایستاد و او بود که مبارزه علیه تروریست را شروع کرد که در برخی مراحل هم به پایان رسید.

وی با بیان اینکه مردم دنیا شاهد هستند و دقیقا می‌بینند که چه کسی و چه قشری داعش را شکست داد، گفت: راه حاج قاسم سلیمانی تا نابودی همه تروریست‌ها و اخراج آمریکایی‌ها از منطقه ادامه خواهد داشت. امروز می‌بینیم که خون شهید سلیمانی از وجود خود سردار سلیمانی بیشتر خودش را نشان داد.

سردار فدوی: شهید سلیمانی برنامه‌های آمریکایی‌ها در منطقه را بهم ریخت

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: شهید سلیمانی در سالهای اخیر برنامه های آمریکایی‌ها را در منطقه بهم ریخته بود.

سردار پاسدار علی فدوی در حاشیه مراسم چهلم شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش در جمع خبرنگاران در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، گفت: بیش از ۴۱ سال است که آمریکایی‌ها علیه ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرارت و خباثت کرده و می کنند که شهادت سردار سلیمانی یکی از این خباثت‌هاست.

فدوی ادامه داد: شهید سلیمانی در سالهای اخیر برنامه های آمریکایی‌ها را در منطقه بهم ریخته بود. ایران در برابر شرارت بزرگ آمریکایی‌ها که ایجاد داعش در منطقه بود، ایستادگی کرد و آمریکا فرمانده اصلی نیروهای مقابله‌کننده با داعش را به شهادت رساند و با برپایی مراسم‌های تشییع و گرامیداشت باشکوهی که در نقاط مختلف جهان برگزار شد، همه دنیا فهمیدند آمریکا فرمانده اصلی مقابله‌کننده با داعش را به شهادت رسانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین