کد خبر: ۶۳۶۴۶۴
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳

قطع برق ۳۵ هزار مشترک گیلان

استاندار گیلان از بازگشایی ۹۰ درصدی راه های روستایی استان تا فردا شب خبر داد و گفت: تاکنون ۷۰ درصد راه های روستایی استان باز شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

ارسلان زارع در حاشیه جلسه مدیریت بحران استان گیلان در گفت وگو با شبکه خبر، با اشاره به مجموعه اقدامات صورت گرفته در استان به دنبال بارش برف، اظهار کرد: پس از بازگشایی همه راه های اصلی استان طی روز گذشته و تسهیل در رفت و آمد خودروها، اکیپ های راهداری بازگشایی راه های روستایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه تا امروز صبح تنها ۳۵ درصد راه های روستایی باز بود، تصریح کرد: با اقدامات متعددی که صورت گرفت و در کنار پشتیبانی سایر استان ها، عملیات بازگشایی تشدید شد و تاکنون ۷۰ درصد راه های روستایی استان باز شده است.

قطع برق ۳۵ هزار مشترک گیلان

استاندار گیلان از بازگشایی ۹۰ درصدی راه های روستایی استان تا فردا شب خبر داد و بیان کرد: این در حالی است که وزیر راه و شهرسازی قول بازگشایی چهار روزه راه های روستایی را داده بود، اما با اضافه شدن اکیپ های راهداری استان های همجوار تا شب کلیه راه های روستایی را باز خواهیم کرد.

زارع از وارد مدار شدن اکثر پست های فوق توزیع استان خبر داد و خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق با افزایش اکیپ های برق رسانی توانست بخش عمده مشترکین را برق دار کند و از ۲۵۰ هزار مشترک فاقد برق، هم اکنون ۳۵ هزار مشترک برق ندارند که تا فردا شب وصل خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین