کد خبر: ۶۳۶۵۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
نشریه "پولیتیکو" مطرح کرد

سلاح مخفی برنی سندرز در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا

"سندرز توانسته حمایت بخشی از غیر دموکرات ها و رای دهندگان مستقل را نیز کسب کند.‌ سناتور ورمونت در اکثر نظرسنجی‌ها پیشتاز است‌. بسیاری از افراد مردد که تصمیمی درباره انتخاب نهایی‌شان نگرفته‌اند در کنار رای‌دهندگان مستقل از او حمایت می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- موقعیت سناتور "برنی سندرز" از نامزدهای اصلی حزب دموکرات در رقابت انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ پس از برد او در نیوهمپشایر تقویت شده است. انتظار می رود این موفقیت در ایالت های دیگر امریکا نیز برای او ادامه یابد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ نشریه "پولیتیکو" در گزارشی درباره چرایی موفقیت اخیر سندرز در کارزار رقابت انتخاباتی نامزدهای حزب دموکرات برای تعیین نامزد نهایی به منظور رویارویی با ترامپ نامزد جمهوری خواهان می‌نویسد: "سندرز توانسته حمایت بخشی از غیر دموکرات ها و رای دهندگان مستقل را نیز کسب کند.‌ سناتور ورمونت در اکثر نظرسنجی‌ها پیشتاز است‌. بسیاری از افراد مردد که تصمیمی درباره انتخاب نهایی‌شان نگرفته‌اند در کنار رای‌دهندگان مستقل از او حمایت می‌کنند. چهار سال پیش نیز او با جلب نظر مساعد رای‌دهندگان غیردموکرات توانست "هیلاری کلینتون" دیگر نامزد دموکرات‌ها را پشت سر گذارد".

سلاح مخفی برنی سندرز در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا

این نشریه در ادامه می‌نویسد: "اما چرا و چگونه سندرز موفقیت کسب کرده است؟ او تنها نامزدی در بین دموکرات‌ها است که می‌تواند جوانان را به شور و هیجان آورد و خود را کمتر درگیر بازی‌های حزبی کرده و بیشتر خود را سیاستمداری در کنار مردم نشان داده است‌. البته بدنه حزب دموکرات از این موضوع راضی نیست. سندرز سال‌ها از مطرح کردن خود به عنوان یک دموکرات در ورمونت خودداری کرده است. در سنا نیز او به عنوان فردی مستقل در کنار دموکرات‌ها حضور داشت. اکثر طرفداران سندرز جوانانی هستند که با ساختار و بدنه حزب دموکرات ضدیت دارند".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۵
5
4
ترامپ تا ارامش در خاورمیانه هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
خود ترامپ عامل سلب ارامش هست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین