کد خبر: ۶۳۶۶۰۶
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱

تداوم کولاک برف در آذربایجان شرقی/ راه‌ ۷۰۰ روستا دوباره مسدود شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی با اعلام تداوم کولاک در این استان گفت: تلاش می‌کنیم پس از کولاک برف، راه ۷۰۰ روستای استان بازگشایی شود.
آفتاب‌‌نیوز :

عروجعلی علیزاده با اشاره به اینکه هم اکنون بارش و کولاک در محورهای استان آذربایجان شرقی ادامه دارد، اظهار کرد: خوشبختانه راه‌های اصلی استان باز هستند اما شدت کولاک به‌ویژه در گردنه‌های استان بسیار بالاست و راه روستایی روستاهای متعدد علی‌رغم بازگشایی مجددا بسته شده است.

وی ادامه داد: در راه‌های روستایی مشکلات عمده‌ای وجود دارد که به دلیل تداوم کولاک امکان بازگشایی را با دشواری مواجه کرده است.

تداوم کولاک برف در آذربایجان شرقی/ راه‌ ۷۰۰ روستا دوباره مسدود شد

وی افزود: دیروز ۴۰۰ راه روستایی ۴۰۰ از ۶۵۰ راه روستایی که به دلیل بارش برف مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد، اما مجددا با کولاک جدید راه روستایی ۷۰۰ روستای استان بسته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌شرقی بیشترین مشکلات را مربوط به شهرستان‌های هشترود، مراغه، بستان آباد، میانه، اهر، ورزقان، هریس عنوان کرد و گفت: در حال حاضر ۴۵۰دستگاه ماشین آلات در منطقه مستقر و در حال امدادرسانی و باز کردن راه های روستایی هستند.

علیزاده افزود: چنانچه کولاک قطع شود و باد نباشد تلاش می‌شود تا فردا، تمامی راه های روستایی بازگشایی شوند. اما اگر کولاک باشد این امکان فراهم نیست و باید عملیات بازگشایی را بعد از قطع شدن کولاک ادامه دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین