کد خبر: ۶۳۶۹۳۲
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴

پلیس فتا: تخلف کاندیداها در فضای مجازی رصد و گزارش می‌شود

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: با آغاز تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با رصد فضای مجازی تخلف احتمالی کاندیداها و طرفداران آن‌ها جمع‌آوری و به ستاد انتخابات کشور گزارش می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدعلی رجبی روز یکشنبه با بیان این مطلب افزود: فضای مجازی یکی از بسترهای مهم برای تبلیغات انتخاباتی است و در این فضا پلیس فتا برابر دوره های گذشته پایش مستمر و رصد 24 ساعته را در دستور کار خود قرار داده است.

پلیس فتا: تخلف کاندیداها در فضای مجازی رصد و گزارش می‌شود

وی ادامه داد: برابر ابلاغیه ها و مصوبات مصادیق تخلفات انتخاباتی مشخص شده و با رصد آن، گزارش تخلفات به ستاد انتخاباتی اعلام می شود و در مواردی که کاندیداها شکایتی را از طریق مرجع قضایی اعلام کنند، به پلیس فتا ارجاع می شود و برابر روال گذشته رسیدگی می شود.

رجبی تخریب کاندیداها و رقبای انتخاباتی، پخش شایعات در فضای مجازی و انتساب دادن موارد خلاف واقع برای کاندیداها را از جمله تخلفات در فضای انتخاباتی خواند و افزود: پلیس فتا با رصد این موارد و اعلام آن به ستاد انتخاباتی سعی می کند فضای انتخاباتی شفاف، سالم و پرشوری را برای هموطنان فراهم کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین