کد خبر: ۶۳۷۱۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۷:۰۵

ائتلاف جدیدی از اصولگرایان در راه است؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که سران اصولگرا از ائتلاف بیش از 80 درصدی اصولگرایان سخن می‌گویند و اعلام می‌کنند که تمامی گروه‌های اصلی اصولگرا در ائتلاف حضور دارند و حکمیت گروه 11 نفره را می‌پذیرند، محسن رضایی در دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه اتحاد ملی از تلاش برای ائتلاف اصولگرایان به همراه علی لاریجانی و قالیباف خبر داد.

محسن رضایی به ایسنا گفت: تلاش بنده به همراه علی لاریجانی و قالیباف، آن است که ائتلاف فراگیری میان گروه‌های اصولگرا شکل بگیرد.

سخنان رضایی بیانگر آن است که ظاهرا برخی از گروه‌های اصلی اصولگرا هنوز در ائتلاف عضویت پیدا نکرده‌اند و حتی به دنبال تشکیل ائتلاف جدیدی از اصولگرایان هستند.

در همین رابطه سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در واکنش به سخنان محسن رضایی گفت: ائتلاف اصولگرایان بیش از 80 درصد گروه‌های اصولگرا را شامل می‌شود و قرار است که تشکل‌های اصولگرا با هم کار کنند و این روند طوری است که شامل این افراد هم می‌شود حالا اگر این افراد خودشان را در ارتباط با این 80 درصد نمی‌بینند حرف دیگری است.

سجادی در عین حال گفت: به عنوان سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید می‌کنم که این جبهه گوش شنوایی برای شنیدن پیشنهادهای آقایان رضایی، قالیباف و لاریجانی دارد تا در نهایت یک هم‌اندیشی ایجاد شود و روند ائتلاف اصولگرایان به سامان برسد.

وی اضافه کرد: آقایان رضایی، قالیباف و لاریجانی مورد احترام جبهه پیروان خط امام و رهبری هستند و کمیته پنج نفره جبهه پیروان آمادگی دارد در مورد مسائل مربوط به روند ائتلاف اصولگرایان با آن‌ها رایزنی کند.

گفتنی است در کمیته پنج نفره جبهه پیروان خط امام و رهبری شهاب‌الدین صدر، اسدالله بادامچیان، محسن کوهکن، محمدرضا باهنر و صابر عضویت دارند.

سجادی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته پنج نفره جبهه پیروان خط امام و رهبری در ارتباط با استراتژی جبهه و دعوت از سایر اصولگرایان و همزمان پذیرش دعوت ‌آن‌ها فعال است ضمن این که درهای جبهه پیروان برای مذاکره با تمامی اصولگرایان و تقویت وحدت اصولگرایان باز است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین