کد خبر: ۶۳۷۱۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰

ماجرای حمله مسلحانه به ورزشکار قوی‌ترین مردان ایران در شهریار+عکس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به حمله مسلحانه تعداد از اراذل و اوباش به یکی از ورزشکاران رشته قوی‌ترین مردان ایران در منطقه باباسلمان شهریار و مجروح شدن وی بر اثر شلیک گلوله، گفت: با اقدامات صورت گرفته تعدادی از اراذل و اوباش حمله کننده دستگیر و سایرین نیز تحت تعقیب قرار دارند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در خصوص خبر حمله مسلحانه به یکی از ورزشکاران رشته قوی ترین مردان ایران در شهرستان شهریار، اظهار داشت: در روز ۲۵ بهمن ماه تعدادی از اراذل و اوباش منطقه سرآسیاب ملارد بر اثر اختلافات شخصی با آقای رامین فرج نژاد، حضور وی در باغ خود در منطقه باباسلمان باغستان شهریار را رصد می‌کنند.

وی افزود: تعدادی زیادی از اراذل و اوباش در همان شب وارد باغ وی شده و با او درگیر می‌شوند که سلاح گرم و سرد به همراه داشتند و که در این میان تیری نیز به وی شلیک و او تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر از وضعیت عمومی خوبی برخوردار است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: تعدادی از اراذل و اوباش حمله کننده توسط پلیس دستگیر و تعدادی متواری هستند و بلافاصله اقدامات انتظامی و قضایی انجام شده است و پرونده تشکیل و دستورات نیابتی اخذ شده است و انشالله با تلاش همکاران تمام عوامل دستگیر و زوایای این موضوع مشخص خواهد شد.

این برای اولین بار نیست که یکی از ورزشکاران رشته قوی ترین مردان مورد حمله قرار می‌گیرد. تلخ ترین نمونه این اتفاقات، فوت مرحوم روح الله داداشی بود که در مسابقات مردان آهنین، ۲ بار قهرمان شده بود. او در تیرماه سال ۹۰ در جریان یک درگیری خیابانی در کرج، با چاقو مضروب شد و به دلیل خونریزی شدید، دارفانی را وداع گفت.

ماجرای حمله مسلحانه به ورزشکار قوی‌ترین مردان ایران در شهریار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
kmp
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
2
اين چندمين بار است كه قويترين مرد مورد حمله قرار مي گيرد
اين مساله بايد به صورت كاملا اساسي بررسي و تدبير شود!
نبايد يك اشتباه و ضعف را چند بار تكرار كرد!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین