کد خبر: ۶۳۷۲۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۷:۲۹

دستور بودجه 87 صادر شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور، دستور آغاز فرآیند تدوین لایحه بودجه 1387 کل کشور را به معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی خود صادر کرد.

احمد موسوی معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به سئوالی در خصوص فراهم شدن مقدمات تدوین بودجه سال آینده به دلیل تعیین زمان انتخابات در ایام بررسی بودجه سالانه، اظهار داشت: در پی درخواست رئیس مجلس شورای اسلامی برای آغاز عملیات بودجه نویسی که در جلسه مشترک قوای مقننه و مجریه با توجه به برگزاری انتخابات مجلس هشتم در 24 اسفند مطرح شد، این مسئله در نشستی با رئیس جمهور مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به عنایت ویژه دکتر احمدی نژاد به درخواست دکتر حداد عادل و نمایندگان ملت، وی دستور داد، فرآیند بودجه نویسی برای سال آینده به سرعت آغاز شود که در روزهای آینده معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری بخشنامه مربوط به بودجه نویسی را به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌کند.

به گزارش مهر معاون حقوق و پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه لایحه بودجه سال 87 توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی به ریاست جمهوری به مدیریت منصور برقعی تدوین می‌شود، خاطرنشان کرد: انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ایجاد ساختار جدید خلائی در روند تنظیم بودجه سال آینده بوجود نمی‌آورد.

موسوی در پایان متذکر شد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس هشتم در 24 اسفند ماه که سبب شده بودجه زودتر از ایام بررسی بودجه طبق سنوات گذشته مورد بررسی قرار گیرد ، دولت تلاش می کند برای استفاده از حداکثر فرصت لایحه بودجه 86 را نسبت به بودجه سالهای گذشته به گونه ای تنظیم کنند که مبهم نبوده و مختصر و عملیاتی باشد تا بیش از موعد مقرر تقدیم مجلس و تصویب شود.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین