کد خبر: ۶۳۷۲۵۱
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

واژگونی اتوبوس تهران - اردبیل در زنجان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری در انتهای مسیر ارتباطی زنجان به سمت اردبیل واژگون شد.
آفتاب‌‌نیوز :

غفور آقاجانلو افزود: این اتوبوس مسافربری با ۴۵ مسافر از مبداء تهران به مقصد اردبیل درحال حرکت بود که حوالی ساعت ۶ صبح امروز (۲۹ بهمن ماه) دچار حادثه شد.

وی اظهار داشت: پس از اعلام وقوع این حادثه رانندگی به جمعیت هلال احمر زنجان، بلافاصله نیرو‌های امداد و نجات این جمعیت از پایگاه تیر پارک واقع در جاده زنجان - تبریز به منظور امدادرسانی، بلافاصله عازم محل شدند.

واژگونی اتوبوس تهران - اردبیل در زنجان

آقاجانلو افزود: بر اثر وقوع واژگونی این اتوبوس، قریب ۴۰ نفر که مصدومیت جدی نداشتند به صورت سرپایی درمان شدند، اما ۲ نفر از مسافران پس از اقدامات اولیه درمانی به منظور ادامه مداوا و درمان با استفاده از آمبولانس‌های اورژانس زنجان به مرکز درمانی این استان انتقال یافتند.

از ابتدای بهمن جاری تاکنون / ۲۸ بهمن/ بیش از ۱۰ نفر از هموطنان بر اثر حوادث رانندگی جاده‌ای زنجان فوت کردند و دی ماه امسال نیز ۲۰ نفر در مسیر‌های ارتباطی این استان بر اثر حوادث رانندگی جان باختند که ۱۰ نفر کشته شدگان مربوط به حادثه سقوط اتوبوس مسافربری اصفهان به تبریز در آزادراه زنجان - تبریز بود.

۹ ماه نخست امسال نیز بر اثر وقوع حوادث رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۲۰۵ نفر و در سال ۹۷ تعداد ۲۲۰ نفر کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین