کد خبر: ۶۳۷۲۹۳
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴

دستگیری بر هم زنندگان نظم عمومی در پلدختر و کوهدشت

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به برخی درگیری‌ها در شهرستان‌های پل‌دختر، رومشکان و کوهدشت، گفت: در این راستا تعدادی از افرادی که اقدام به تیراندازی کرده‌اند دستگیر و مابقی نیز تحت تعقیب هستند، در رومشکان نیز۱۷ نفر دستگیر شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمد مهدیان نسب عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به تعداد شعب اخذ رای اشاره و اظهار کرد: ۱۴۸۹ شعبه‌ اخذ رای در استان وجود دارد که از این تعداد ۸۹۴ شعبه ثابت و ۵۹۵ شعبه سیار است.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: علاوه بر این یک هزار نیروی سپاهی در امر انتخابات به ما کمک کرده می‌کنند و ما برای تامین امنیت در شعب اخذ رای دغدغه نداریم.

دستگیری بر هم زنندگان نظم عمومی در پلدختر و کوهدشت

مهدیان نسب تاکید کرد: نیروی انتظامی ناامنی را بر نمی‌‌تابد و با افرادی که به امنیت انتخابات لطمه بزنند برخورد جدی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تاکید ما بر حضور حداکثری مردم پای صندوق رای است، تصریح کرد: زیرا دشمن به صندوق رای نگاه می‌کند که مردم در انتخابات چه تعداد مشارکت داشته‌اند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطر نشان کرد: من به عنوان فرمانده انتظامی استان همه را به آرامش در انتخابات دعوت می‌کنم.

مهدیان نسب تاکید کرد: با افرادی که اقدام به خرید و فروش رای در بیرون شعب کرده و همچنین ایجاد درگیری کنند توسط گروه نظارتی مخصوص برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه با همه دستگاه‌ها در راستای برگزاری انتخابات تعامل داریم، عنوان کرد: همه تمهیدات لازم برای انتخابات سالم و امن دیده شده است.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه با اشاره به برخی درگیری‌ها در شهرستان‌های پل‌دختر، رومشکان و کوهدشت نیز توضیح داد: در این راستا تعدادی از افرادی که اقدام به تیراندازی کرده‌اند دستگیر و مابقی نیز تحت تعقیب هستند، در رومشکان نیز۱۷ نفر دستگیر شده‌اند.

مهدیان نسب افزود: برای برخورد با افرادی که فضای انتخابات را در شهرستانهای پل‌دختر، رومشکان و کوهدشت یگان ویژه تهران مستقر است، همچنین نیروهای کمکی از مالک اشتر مستقر است و هیچ مشکلی نداریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین