کد خبر: ۶۳۷۲۹۷
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲

۵۰۰ زن معتاد متجاهر از مناطق جنوبی تهران جمع‌آوری شدند

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: ٥٠٠ زن معتاد متجاهر در مناطق جنوبی تهران جمع آوری شدند که پاتوق ٢٠٠ نفر از آنان در محله‌های شوش، مولوی، دروازه غار و هرندی بود.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عبدالوهاب حسن وند عصر سه شنبه در همایش بررسی آسیب های اجتماعی در حوزه اعتیاد در کلانتری ١١٦ مولوی اظهار داشت: طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر از هفتم بهمن سال گذشته آغاز شد و تاکنون ادامه داشت که این زنان متجاهر در این طرح جمع آوری شدند.

وی افزود: از ابتدای طرح تاکنون ٣٠ هزار معتاد متجاهر جمع آوری شدند که ٦ میلیارد تومان برای درمان و بازپروری در سه مرکز مهرسروش، فشافویه و شهید زیادیان برای این افراد هزینه شده است.

۵۰۰ زن معتاد متجاهر از مناطق جنوبی تهران جمع‌آوری شدند

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: همچنین در این طرح ٤٥٠ قاچاقچی، ٦هزار و ٥٠٠ خرده فروش دستگیر شده اند ضمن اینکه ٣٢٤ حکم برای پلمب ٩٠ خانه مسکونی صادر و ٥٤٠ کیلو انواع مواد مخدر و مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

حسن وند از کاهش محسوس سرقت در محله های شوش و مولوی خبر داد و گفت: به دنبال کاهش آسیب های اجتماعی در این مناطق هستیم تا امنیت برقرار باشد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به اجرای طرح دیگر جمع آوری معتادان در ٢٠ روز گذشته اشاره کرد و گفت: ٨٤٢ نفر معتاد متجاهر جمع آوری شدند که در این میان هشت قاچاقچی عمده و ۶۴ خرده فروش مواد نیز دستگیر شدند.

همایش بررسی آسیب های اجتماعی در حوزه اعتیاد در کلانتری ١١٦ مولوی با حضور رییس پلیس تهران بزرگ برگزار شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین