کد خبر: ۶۳۷۲۹۸
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴

۲۷ اسفند؛ نخستین جلسه دادگاه نتانیاهو

وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) اعلام کرد که نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در تاریخ ۱۷ مارس (۲۷ اسفند) برگزار می شود.
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری رویترز، این وزارتخانه اعلام کرد که محاکمه نتانیاهو دو هفته بعد از برگزاری انتخابات پارلمانی برگزار خواهد شد و شخص نخست وزیر باید در جلسه قرائت لایحه اتهام ها حاضر شود.

چندی پیش‌ دادستان رژیم صهیونیستی رسماً علیه نتانیاهو اعلام جرم و او را به فساد مالی، تقلب و سوء استفاده از اعتماد عمومی متهم کرد. این نخستین بار است که علیه یک نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی اعلام جرم می‌شود.

۲۷ اسفند؛ نخستین جلسه دادگاه نتانیاهو

خانواده نتانیاهو نیز در طول ماه‌های اخیر، درگیر چندین پرونده فساد مالی بوده و بارها اخبار آنها در صدر رسانه‌ها قرار گرفته است؛ پرونده‌هایی که در رسانه‌ها به «پرونده ۱۰۰۰»، «پرونده ۲۰۰۰»، «پرونده ۳۰۰۰» و «پرونده ۴۰۰۰» معروف شده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ۱۲ بار درخصوص این پرونده ها به بازجویان پلیس پاسخ داده و علاوه بر موارد مذکور، پرونده فساد مالی همسرش نیز در حال رسیدگی است.

بسیاری از کارشناسان حقوقی و قضایی، با توجه به اینکه موارد اتهام نتانیاهو بسیار زیاد و حجم پرونده فساد مالی وی دارای پیچیدگی است، معتقدند که بررسی و برگزاری دادگاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی تا صدور رأی نهایی احتمالا ۲ یا ۳ سال به طول انجامد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین