کد خبر: ۶۳۷۳۰۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶

اعلام آمادگی مادورو برای جنگ نظامی با آمریکا

رئیس جمهور ونزوئلا با متهم کردن آمریکا به تلاش برای اقدام نظامی علیه کاراکاس، گفت ارتش ونزوئلا از نبرد با دشمنان هراسی ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس جمهور ونزوئلا روز دوشنبه با متهم کردن دولت آمریکا به زمینه‌چینی برای حمله نظامی به کشورش گفت که از هیچ هراسی از نبرد نظامی ندارد.

به نوشته «خبرگزاری فرانسه»، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا در یک سخنرانی در جمع نظامیان عالی رتبه این کشور که از تلویزیون ملی ونزوئلا پخش شد، گفت: «جنگ‌طلب نیستیم و خشونت نمی‌خواهیم، ما خواستار تروریسم نیز نیستیم، اما از نبرد نظامی نیز هراسی نداریم. ما می‌خواهیم صلح را تضمین کنیم.»

اعلام آمادگی مادورو برای جنگ نظامی با آمریکا

مادورو با بیان این که آمریکا یک عده «مزدور» را برای تهاجم به این کشور جمع کرده، گفت: «"دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور ایالات متحده فکر می‌کند که ورود به ونزوئلا آسان است.»

وی در ادامه گفت که گروهی دوره‌ دیده در کلمبیا قصد دارند بی سر و صدا وارد کشور شده و به واحدهای نظامی حمله کنند.

ونزوئلا در روزهای گذشته برای مقابله با حمله احتمالی آمریکا، کلمبیا و برزیل رزمایش بزرگی را برگزار کرد. ارتش ونزوئلا روز شنبه تمریناتی را برای استقرار نظامیان، واحدهای زرهی و نیروهای داوطلب در کاراکاس و دیگر مناطق این کشور انجام داد. تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد نشان ‌داد پرتابگرهای موشک، پدافند‌های هوایی و سامانه‌های راداری ارتش ونزوئلا در این رزمایش مشارکت داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
0
0
اینا هم بشدت بدبخت و متوهم هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
0
این مادارو هم آخراش هست و به زودی از قدرت کنار میره، ولی میخواد الکی مردم بیچاره کشورش را درگیر جنگ کنه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین