کد خبر: ۶۳۷۳۸۰
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

شلیک به دختر همسایه در تمرین تیراندازی

نوه دختری یکی از ساکنان ساختمان مقابل به‌نام امیر چهارده ساله با یک قبضه سلاح شکاری - اسلحه بادی - که متعلق به پدرش بوده، مخفیانه و بدون اطلاع پدرش با هدف تمرین تیراندازی به پشت بام خانه پدربزرگ خودش رفته و چندین نوبت و به‌صورت متوالی به سمت ساختمان‌ های روبه‌رو تیراندازی کرده که در یکی از این تیراندازی‌ها یک عدد ساچمه (گلوله) شلیک شده به کتف سمت چپ دختر همسایه، برخورد کرده و وی مجروح شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

از چند روز قبل خبر وقوع چند فقره تیراندازی سریالی در خیابان آزادی که باعث مجروح شدن یک دختر 13 ساله از ناحیه کتف چپ و شکستن شیشه‌های همسایه‌ها شده بود به پلیس اعلام شد.

از آنجا که عامل این تیراندازی‌ها مشخص نبود و به طور سریالی نیز ادامه داشت و با توجه به اهمیت و حساسیت حادثه، پرونده از کلانتری 148 انقلاب اسلامی به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی فرستاده شد.

شلیک به دختر همسایه در تمرین تیراندازی

بلافاصله تیمی از عوامل مجرب پایگاه سوم امنیت عمومی به محل وقوع تیراندازی مراجعه کرده و پس از بررسی‌های میدانی نقاط مشرف به محل اصابت تیر به بدن شخص مصدوم و تحقیقات محل، مشخص شد نوه دختری یکی از ساکنان ساختمان مقابل به‌نام امیر چهارده ساله با یک قبضه سلاح شکاری - اسلحه بادی - که متعلق به پدرش بوده، مخفیانه و بدون اطلاع پدرش با هدف تمرین تیراندازی به پشت بام خانه پدربزرگ خودش رفته و چندین نوبت و به‌صورت متوالی به سمت ساختمان‌ های روبه‌رو تیراندازی کرده که در یکی از این تیراندازی‌ها یک عدد ساچمه (گلوله) شلیک شده به کتف سمت چپ دختر همسایه، برخورد کرده و وی مجروح شده است.

با توجه به اینکه، امیر زیر سن قانونی (18 سال) بوده، موضوع به قید فوریت به اطلاع مرجع قضایی رسید و با هماهنگی‌های صورت گرفته، وی برای سیر تشریفات قانونی، در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین