کد خبر: ۶۳۷۴۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

۵ نوشیدنی که از ناسالم بودن آن‌ها خبر ندارید؛ از شیر کاکائو تا آب پرتقال

شاید برای شما هم عجیب باشد اما نوشیدنی‌های مختلف زیادی مثل آب پرتقال می‌توانند به سلامت شما آسیب وارد کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که هر مغازه‌ای پر از ده‌ها نوشیدنی مختلف است که اسم تعدادی از آن‌ها را هم نشنیده‌ایم، در این میان مشخص شده که بسیاری از این نوشیدنی‌ها مثل آب‌ نوشابه‌ها، آب‌میوه‌ها و ... ناسالم هستند.

۵ نوشیدنی که از ناسالم بودن آن‌ها خبر ندارید؛ از شیر کاکائو تا آب پرتقال

اما بسیاری از ما هم نوشیدنی‌های مصرف می‌کنیم که تاحالا از ناسالم بودن آن‌ها خبر نداشته‌ایم؛ از آب بطری تا شیرکاکائو و حتی قهوه‌ها. در اینجا شما را با ۵ مورد از این نوشیدنی‌های ناسالم معرفی می‌کنیم:

۱: شیر کاکائو

شاید بهتر باشد باور کنید که شیرکاکائو همان نوشیدنی رویایی ما در ظرف تغذیه ما در دوره کودکی نیست، یک لیوان از شیرکاکائو (برند نسکوییک) شامل ۲۱ گرم شکر می‌شود.

۲: قهوه بسته‌بندی شده بزرگ

بله، شاید مصرف روزانه یک یا ۲ لیوان قهوه در روز برای شما خوب باشد، اما بهتر است درباره قهوه بیشتر فکر کنید؛ شاید این‌ کار استخوان‌ها را شکننده‌تر کنند. انسان به طور روزانه به ۴۰۰میلی‌گرم قهوه نیاز دارد، اما مصرف بیشتر آن منجر به این اتفاقات می‌شود.

۳: آب بطری

در اینجا مشکل مربوط به آب نیست، بلکه باید به مواد شیمیایی موجود در بطری توجه کنید، برخی تحقیقات نشان داده‌اند که این مواد منجر به ایجاد سرطان می‌شود.

۴: میلک شیک

در گذشته این نوشیدنی فقط شامل شیر و بستنی بود، اما حالا آن‌ها سرشار از مواد غذایی مختلف هستند تا جایی که میزان کالری آن به بیش از هزار رسیده است.

۵: آب پرتقال

درست است، آب پرتقال سرشار از ویتامین سی است، اما یک پاکت آب پرتقال به طور کافی شامل ۳۶ گرم شکر است، موضوعی که به راحتی منجر به چاقی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
0
0
من ناراحتی کلیه دارم کلیه هام از کار افتادن و الان دارم دیالیز میشم متاهلم وتازه بچه دار شدم و از کار افتاده شدم
دیگه نمیتونم کار بکنم مخارج زندگیم رو نمیتونم تامین بکنم محض رضای خدا اگر کسی میتونه از لحاظ مالی بهم کمک بکنه یا منو به آدم خیری معرفی بکنه ثواب داره خدا عوضشو بهتون میده مطمئن باشید دستم رو بگیرید خدا شاهده خیلی مشکلات مالی دارم وام دارم بدون هیچ در آمدی وضعیتمو درک کنید منو با این حال خرابم تنها نزارید بزارید به حس انسان دوستیتون دلخوش باشم دستمو بگیرید فاطمه زهرا(س) دستتونو بگیره روز قیامت ۰۹۱۸۵۶۶۰۵۲۲
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین