کد خبر: ۶۳۷۴۷۸
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰

قیمت طلا، سکه و دلار در بازار

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان می‌خرند و با ارزش ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان می‌فروشند.
آفتاب‌‌نیوز :

در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید پنج میلیون و ۳۳۰ هزار تومان (۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز پنج میلیون و ۳۱۰ هزار تومان (۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۷۹۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، هر عدد ربع سکه به قیمت یک میلیون و ۶۷۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۹۵۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.

جدول| قیمت سکه و طلا در بازار

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۵۴۰ هزار و ۶۵۰ تومان (۱۶۵۰ تومان افزایش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی نیز ۱۶۱۰.۴۹ دلار است.

تغییرات جدید در نرخ ارز

اما قیمت دلار در صرافی‌های بانکی مرز ۱۴ هزار تومان را رد کرد.

بانک‌ها امروز (چهارشنبه) هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۹۶۴ تومان و هر یورو را ۱۵ هزار و ۱۲۱ تومان می‌خرند.

همچنین قیمت ارز مسافرتی در شعب بانک‌های عامل با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل به حدود ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان می‌رسد.

این در حالی است که صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۴ هزار و ۱۰۰ تومان می‌خرند و با ارزش ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان می‌فروشند.

این صرافی‌ها همچنین برای خرید هر یورو ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان و برای فروش آن ۱۵ هزار تومان قیمت تعیین کرده‌اند.

به این ترتیب قیمت ارز مسافرتی در شعب بانکی کماکان از قیمت یورو در بازار آزاد بالاتر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین