کد خبر: ۶۳۷۵۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰

سلطانی‌فر خطاب به فرزانه فصیحی: با خیال راحت به دنبال کسب سهمیه المپیک باشید

وزیر ورزش و جوانان به بانوی دونده ایران که برای نخستین بار سهمیه مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان داخل سالن را کسب کرده است، گفت: باخیال به دنبال کسب سهمیه المپیک و معرفی توانمندی ورزش زنان ایران باشید.
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در دیدار با فرزانه فصیحی، نخستین دختر دونده ایرانی که موفق به کسب سهمیه جهانی مسابقات دوومیدانی داخل سالن شده است، گفت: این موفقیت ارزشمند، جامعه ورزش زنان را امیدوارتر و باور موفقیت را در نزد قهرمانان زن ایرانی دو چندان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سلطانی‌فر بیان کرد: برای موفقیت شما همه گونه حمایتی از طرف وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صورت خواهد گرفت. باخیال به دنبال کسب سهمیه المپیک و معرفی توانمندی ورزش زنان ایران باشید.

سلطانی‌فر خطاب به فرزانه فصیحی: با خیال راحت به دنبال کسب سهمیه المپیک باشید

وزیر ورزش و جوانان افزود: شما سال آینده عازم مسابقات انتخابی المپیک در ماده ۱۰۰ متر هستید و امیدوارم به عنوان اولین بانوی دونده ایرانی به این افتخار بزرگ برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ دست پیدا کنید.

در این دیدار که به دعوت رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک انجام شد، فرزانه فصیحی با تقدیر و تشکر از مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و همینطور رئیس کمیته ملی المپیک گفت: توجه مسئولان ارشد ورزش کشور به ورزش زنان ایران باعث رشد و موفقیت آنها و اعتماد به نفس بیشتر می‌شود و امیدوارم با کسب سهمیه المپیک معرف ارزش‌های دختران ورزشکار ایرانی باشم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین