کد خبر: ۶۳۷۵۹۲
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴

آیت‌الله آملی لاریجانی: همه با هر سلیقه‌ای که دارند در انتخابات شرکت کنند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با دعوت از عموم ملت ایران اسلامی به حضور پر شور در انتخابات گفت: در این فضا به همدلی و انسجام ملی نیاز داریم.
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با دعوت از عموم ملت ایران اسلامی به حضور پر شور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در این فضا به همدلی و انسجام ملی نیاز داریم. امیدواریم که بطلان تخلیات خامی که دشمنان در انصراف ملت از انقلاب داشته‌اند، بار دیگر ثابت شود. ان شاء الله همه ما در این انتخابات شرکت خواهیم کرد.

وی با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی افرود:اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نیز مثل همه مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد و افتخار این را خواهیم داشت که در تجلی این وحدت و انسجام ملی، سهم و نقش کوچکی داشته باشیم.

آیت‌الله آملی لاریجانی: همه با هر سلیقه‌ای که دارند در انتخابات شرکت کنند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام مردم سالاری دینی خاطر نشان کرد: انتخابات دوم اسفند ماه یک جریان مهم برای مردم سالاری دینی است. تجلی رکن جمهوریت نظام در انتخابات است و ما امیدواریم که همه با هر سلیقه ای که دارند در انتخابات شرکت کنند و اهتمام خود را به نظام جمهوری اسلامی و بحث اهمیت سرنوشتی که در دست خود مردم است، نشان بدهند. البته ممکن است در جریان انتخابات، کسانی انتقاداتی داشته باشند. این یک مساله است ولی اصل شرکت در انتخابات و نشان دادن وحدت ملی مساله مهمتری است که ان شا الله باید رعایت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین