کد خبر: ۶۳۷۷۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸

دستگیری ۴۰ نفر در قزوین و دماوند

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در حال حاضر سلامت انتخابات استان خوب است اما ما امروز یک مدیری را از سوی دستگاه قضایی بازداشت کردیم و حدود ۲۰ نفر نیز بازداشت شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان قزوین عصر امروز در بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنده به نوبه خود از دست‌اندکاران ستاد انتخابات و از مردم قزوین در حوزه‌های مختلف سه گانه تشکر ویژه دارم.

وی افزود: نمایندگان در همه جهات موثر هستند لذا لازم است مردم مشارکت حداکثری را رقم بزنند و با انتخاب کاندیدای موردنظر خود به فرد اصلح رای دهند و ما امیدواریم نمایندگانی در راستای قانون‌گذاری در استان انتخاب شوند.

دستگیری ۴۰ نفر در قزوین و دماوند

به نوشته خبرگزاری فارس، رئیس کل دادگستری استان قزوین مطرح کرد: در حال حاضر سلامت انتخابات استان خوب است اما ما امروز یک مدیری را از سوی دستگاه قضایی بازداشت کردیم و حدود ۲۰ نفر نیز بازداشت شدند.

وی اضافه کرد: گاها اطلاعات و گزارش‌هایی به دستگاه قضائی مبنی بر اینکه یک اتوبوس‌ از یکی شهرهای استان‌های دیگر برای رای‌دهی به یک نماینده خاص به سمت قزوین در حرکت بود که با این موضوع برخورد شد چراکه بنای ما پیشگیری است و تحقیقات ادامه دارد.

قدرتی مطرح کرد: ما سلامت را در مدیران اجرایی هیات‌های نظارت شاهدیم و اختلافات حقوقی بین هیئت‌های نظارت و فرمانداران وجود داشت که حل شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: ۴ رکن اساسی برای ما از جمله مشارکت حداکثری مردم با هرنوع سلیقه‌ای مطرح است؛ مردم باید پای صندوق های رای بیایند زیرا سربلندی کشور ربطی به هیچ جناحی ندارد و از کسانی که تا این لحظه رای ندادند دعوت می‌کنم پای صندوق‌های رای حضور یابند.

وی عنوان کرد: رکن دوم، سلامت انتخابات است که ۲۰ هزار نفر در انتخابات امروز حضور دارند که شعبات دستگاه‌های قضایی از ابتدای صبح باز است.

قدرتی یادآور شد: رکن سوم رقابت و رکن چهارم نیز امنیت است و ما در این دوره امن‌ترین تنش و برخورد را حتی در حوزه‌های حساس نداشتیم چراکه مردم خود نیز پاسداران امنیت هستند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: دو خبرنگاربه دادسرا احضار شده که با وثیقه آزاد شدند که شاکی خصوصی داشتند که یکی از کاندیداهای شرکت در این دوره از انتخابات است که در صورت صحت احراز این موضوع، این دونفر باید پاسخگو باشند.

دستگیری ۱۹ نفر در خصوص خرید و فروش رای در دماوند

دماوند- دادستان دماوند از دستگیری ۱۹ نفر در خصوص خرید و فروش رای در این حوزه قضایی خبر داد.

به نوشته خبرگزاری مهر، محمد تقی تقی‌زاده گفت: با عزم قاطع دستگاه قضائی برای برخورد با هرگونه تخلف در روند برگزاری روز انتخابات تعداد ۱۹ نفر در ارتباط با خرید و فروش آرای انتخاباتی در حوزه قضائی شهرستان دماوند شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: برای افراد متخلف پرونده قضائی تشکیل شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
خدمت به مردم چقدر هزینه داره برای این نماینده ها اماعیب نداره بعدا 10برابرجبران میشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین