کد خبر: ۶۳۷۸۸۱
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

MT: تریدر چه ابزاری در اختیار دارد؟

در حال حاضر از ابزار‌ها و وسایل‌های بسیار زیادی برای تریدر‌ها در بازار معاملات آلپاری وجود دارد که از جمله این ابزار می‌توان به پیش‌بینی قیمت‌های آینده تحلیل‌های تکنیکال تحلیل‌های فاندامنتال و ... اشاره نمود که به اجرای آن‌ها کمک می‌کند که تنها تصمیمات اخذ نمایند که باعث ایجاد سودآوری برای آن‌ها خواهد شد و در عین حال از زمان خروج از پوشش نظر را نیز تا حدود زیادی برای تریدر‌ها افزایش می‌دهند.
آفتاب‌‌نیوز :

MD: برای معامله‌گران و اینترنت را در بازار ارز جهانی پایداری در بازار‌های معاملاتی یکسری ابزار بسیار مناسب ارائه می‌گردد می‌تواند با استفاده از این ابزار به معامله بسیار مناسب و با سودآوری بالا در بازار ارز فارکس مشغول شود که از جمله این ابزار‌ها و اندیکاتور‌ها خطوط روند الگوی گاوی و ... اشاره نمود.

ابزار‌های تریدر

معامله‌گران و تریدر‌های بسیار زیادی هستند که در بحث معاملات و تجارت فارکس FXTM مزایای بسیار زیادی که انواع مختلف ابزار‌های مختلف که در بازار معاملات فارکس وجود دارد و در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد را نادیده می‌گیرند. همچنین بسیاری از معامله‌گران تنها بازار را آنالیز کرده و تنها به بازار واکنش نشان می‌دهند و در نتیجه به صورت کاملاً طبیعی ضرر خواهند کرد.

MT: تریدر چه ابزاری در اختیار دارد؟

در حال حاضر از ابزار‌ها و وسایل‌های بسیار زیادی برای تریدر‌ها در بازار معاملات آلپاری وجود دارد که از جمله این ابزار می‌توان به پیش‌بینی قیمت‌های آینده تحلیل‌های تکنیکال تحلیل‌های فاندامنتال و ... اشاره نمود که به اجرای آن‌ها کمک می‌کند که تنها تصمیمات اخذ نمایند که باعث ایجاد سودآوری برای آن‌ها خواهد شد و در عین حال از زمان خروج از پوشش نظر را نیز تا حدود زیادی برای تریدر‌ها افزایش می‌دهند. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا با بهترین ابزار‌های طراحی در‌ها شما را آشنا نماییم:

اندیکاتور

انواع مختلف اندیکاتور‌ها در بازار معملات فارکس ابزاری می‌باشند که مجموعه اطلاعات و داده‌های موجود در بازار مورد پارک را دریافت کرده و اطلاعات را در اختیار کاربر قرار می‌دهند که به فرد و یا معامله گر می‌تواند این اطلاعات را تفسیر کرده و تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند. اندیکاتور‌ها معمولا برای به دست آوردن اطلاعاتی در مورد نحوه و چگونگی حرکت بازار و همچنین حرکتی که بازار می‌کرد در آینده از خود نشان دهد مورد استفاده قرار خواهند گرفت در صورتی که معانی ارائه شده توسط اطلاعات عمدتا به درستی مورد در بررسی قرار گیرد سودآوری بسیار مناسبی در معاملات فارکس برای فرد معامله گر ایجاد خواهد شد.

پارامتر فاصله زمانی

پارامتر فاصله زمانی پارامتری است که بر تغییر مقیاس نمودار اثر گذاشته و تنظیم فاصله زمانی برای تغییر در مقیاس نمودار مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این پارامتر معامله‌گر و یا تریدر این امکان را خواهد داشت تا قیمت‌ها به صورت دقیق مورد بررسی قرار داده و همچنین از روند بلند مدت قیمت‌ها نیز اطلاعات مناسبی در اختیار داشته باشد. همچنین در صورتی که تریدر بخواهد می‌تواند به نمودار‌ها در بازه‌های زمانی کوتاه مدت نیز نگاهی انداخته و فرصت‌های بسیار مناسبی برای سودآوری‌های صحیح برای فرد معامله گر ایجاد شود.

ابزار نوار سبک

نوار سبک یکی دیگر از ابزار موجود برای طراحی در بازار معاملات فارکس می‌باشد که چگونگی تغییر در داده‌های موجود در نمودار‌ها دلالت دارد. در صورتی که نوار سبک مناسب در نظر گرفته شود می‌تواند باعث شناسایی بهتر روایت‌ها شده و همچنین می‌تواند فرصت‌های مناسب به معاملاتی را برای فرد طراحی در شناسایی نمایند.

MT: تریدر چه ابزاری در اختیار دارد؟

پارامتر خطوط روند

خطوط روند یکی دیگر از ابزار‌های بسیار مناسب دارد کردن برای معامله گران در بازار معاملات واریز به حساب می‌آید. خطوط روند برای طراحی در‌هایی که به روی انواع مختلف ارز دیجیتال مشغول هستند بسیار تاثیرگذار بوده و به عنوان مهمترین ابزار برای پیش بینی روند قیمت‌ها شناخته می‌شود. خطوط روند مجموعه خطوطی هستند که بر روی دره‌ها و قله‌ها در یک نمودار ترسیم شده تا درک درستی از روند غالب قیمت در بازار جهانی ارز در اختیار فرد تایید قرار گیرد.

پرچم یا الگوی گاوی

یکی از نمادین‌ترین و متداولترین انواع الگو‌ها نمودار گاوی می‌باشد قبل از به وجود آمدن شکست مثبت در یک قیمت شدید در بازار ارز جهانی اتفاق می‌افتد و زمانی که از الگو‌های آسان برای تشخیص وضعیت بازار شناخته می‌شود. الگوی گاوی با یک قطب پرچم شروع شده و روند مثبت شدید می‌باشد که با روند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین