کد خبر: ۶۳۸۰۵۴
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

غیبت عجیب فدراسیون فوتبال در جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش!

علی رغم دعوت ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش از فدراسیون فوتبال، مسئولان کمیته پزشکی این فدراسیون حاضر نشدند در جلسه این ستاد شرکت کنند.
غیبت عجیب فدراسیون فوتبال در جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش!
آفتاب‌‌نیوز :

پس از دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر فعالیت گسترده در زمینه مقابله با کرونا، "ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش" در فدراسیون پزشکی ورزشی راه اندازی و نخستین جلسه آن دیروز(شنبه) در محل این فدراسیون تشکیل شد.

در این نشست که با حضور سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و دیگر مدیران و متخصصان فدراسیون، نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد، پس از بررسی موضوع و ارائه گزارشی از اقدامات آموزشی پیشین این فدراسیون برای قهرمانان المپیکی و ورزشکاران سراسر کشور، تصمیمات مختلفی اتخاذ شد.

نکته حائز اهمیت اینکه، علی رغم دعوت ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش از کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال به دلیل فراگیری این رشته ورزشی، اما مسئولان این کمیته حاضر به شرکت در جلسه مربوطه نشدند.

باید این پرسش را مطرح کرد در برهه زمانی کنونی که پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس به عنوان یک دغدغه برای کشور تبدیل شده است و با توجه به فوتبال یک رشته فراگیر است و احتمال ابتلا در آن نسبت به سایر رشته های ورزشی بیشتر است به چه علت مسئولان کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال حاضر به شرکت در جلسه ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش نشده اند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین