کد خبر: ۶۳۸۰۸۶
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

تعویق زمان برگزاری چهار آزمون وزارت بهداشت

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از تعویق زمان برگزاری آزمون‌های علوم پایه، پیش کارورزی، جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) و پذیرش دستیاری خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

آبتین حیدرزاده ضمن بیان این مطلب به تصمیم وزارت بهداشت در خصوص تعویق زمان برگزاری آزمون‌های این وزارتخانه در اسفند ماه به ایسنا، گفت: بر اساس رصد دقیق وضعیت ابتلا و انتقال کرونا ویروس جدید و به جهت آرامش بخشی فضای دانشجویی و دانشگاهی مصوباتی در خصوص آزمون‌ها و کلاس‌های درسی رشته‌های علوم پزشکی اعلام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس آخرین مصوبه وزارت بهداشت امتحانات علوم پایه، پیش کارورزی و جامع داروسازی (۱۸۰ واحدی) که مقرر بود در تاریخ ۸ اسفند برگزار شود لغو شده است.

تعویق زمان برگزاری چهار آزمون وزارت بهداشت

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: همچنین امتحان پذیرش دستیاری که قرار بود در تاریخ ۱۵ اسفند برگزار شود نیز به دلیل وضعیت انتقال عفونت کرونا ویروس لغو شد.

حیدرزاده تاکید کرد: تاریخ برگزاری آزمون‌های علوم پایه، پیش کارورزی، جامعه داروسازی و پذیرش دستیاری در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: کلاس‌های درسی تئوری در استان‌های پرچالش‌تر و یا دارای موارد آلودگی تا پایان هفته تعطیل است که این تعطیلی شامل استان‌های تهران، البرز، قم، گیلان، مازندران، همدان، اراک، قزوین، اصفهان و گلستان است.

حیدرزاده در پایان تاکید کرد: کلیه همایش‌ها و تجمعات دانشجویی در تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان اسفند ماه تعطیل اعلام شده است و این تعطیلی صرفا برای هفته جاری نیست.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین