کد خبر: ۶۳۸۰۹۰
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸

ابتلای سه بیمار مشکوک به کرونا در کازرون

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت:‌ سه فرد مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا در بخش ایزوله بیمارستان این شهرستان بستری هستند که هنوز ابتلای آنها به این بیماری اثبات نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :

"بندر برامکی" یکشنبه در نشست خبری که با حضور فرماندار کازرون برگزار شد، افزود: با تمهیدات صورت گرفته و انتقال افراد مشکوک به کرونا به بخش ایزوله، جای هیچ نگرانی برای شهروندان وجود ندارد و آنها همچنان با رعایت اصول بهداشتی می‌توانند از این بیماری پیشگیری کنند.

وی از شهروندان خواست اخبار و مطالب مرتبط با بیماری کرونا را از مراجع و رسانه‌های رسمی دنبال کنند و تاکید کرد: نتایج آزمایش‌ها از افراد مشکوک به این بیماری در دست بررسی است و هنوز ابتلای این افراد به این بیماری قطعی نیست؛‌ در صورت مشخص شدن نتیجه آزمایش‌ها، موضوع به اطلاع مردم می‌رسد.

ابتلای سه بیمار مشکوک به کرونا در کازرون

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون اظهار داشت: یک دستگاه آمبولانس ویژه با دو متخصص بیماری‌های عفونی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به بیماری کرونا، آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

برامکی ادامه داد:‌ انتظار است که شهروندان برای پیشگیری از کرونا، شستن مکرر دست‌ها با آب و صابون مایع را فراموش نکنند و از دست دادن و روبوسی خودداری نمایند.

بهمن‌ماه گذشته مهرزاد لطفی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفته بود: دو مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در فارس گزارش شد که خوشبختانه پس از معاینات لازم مشخص شد که هیچ کدام مبتلا به این نوع ویروس نیستند.

این مقام مسوول سوم اسفندماه جاری نیز اعلام کرد:‌ با همکاری مردم استان فارس و رعایت نکات ایمنی تاکنون ‌هیچ موردی از ابتلا به ‌کرونا ویروس در این استان تایید و ثبت نشده و این دانشگاه نیز با ‌تمام توان خود در این راستا در حال فعالیت است.

آیا مدارس کازرون تعطیل می‌شوند؟

امیر حسین جمشیدی رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان کازرون نیز در این نشست خبری اعلام کرد که هرگونه تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس در این شهرستان متاثر از بیماری کرونا از سوی مسوولان استانی اعلام می‌شود و هیچ‌گونه تصمیمی برای تعطیلی مدارس کازرون تاکنون اتخاذ نشده است.

داریوش دهقان فرماندار شهرستان کازرون نیز دراین نشست خبری ضمن قدردانی از حضور مردم این شهرستان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ انتخابات در کازرون در آرامش و امنیت کامل برگزار شد.

شهرستان کازرون در ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع است. فریدون عباسی دوانی با رای مردم این شهرستان و شهرستان کوه‌چنار در انتخابات دوم اسفندماه به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین