کد خبر: ۶۳۸۱۲۹
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹

لاتزیو به یک قدمی یوونتوس رسید

تیم فوتبال لاتزیو در جریان رقابت‌های هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا، امروزر(یکشنبه) با غلبه بر جنوا در یک قدمی یوونتوس در صدر جدول رده بندی این رقابت ها ایستاد.
آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان «سیمونه اینزاگی» که در این فصل از رقابت های سری آ خود را به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی مطرح کردند امروز نیز در ادامه نتایج مطلوب خود در این فصل خوش درخشیده و جنوای میزبان را در ورزشگاه «لوئیجی فراری» با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دادند و سه امتیاز ارزشمنداین دیدار خارج از خانه را کسب کردند.

«آدام ماروسیک» در دقیقه2، «چیرو ایموبیله» در دقیقه ۵۱ و «دانیلو کاتالدی» ‌در دقیقه ۷۱ گل های لاتزیو در این دیدار را درون دروازه حریف خود جای دادند.

لاتزیو به یک قدمی یوونتوس رسید

این در حالی است که «فرانچسکو کساتا» در دقیقه ۵۷ و «دومینیکو کریسیتو»‌ در دقیقه ۱+۹۰ از روی نقطه پنالتی گل های میزبان را به ثمر رساندند اما با این گل مانع از شکست تیم‌شان نشدند.

لاتزیو با این پیروزی ۵۹ امتیازی شد و پشت سر یوونتوس ۶۰ امتیازی ایستاد. جنوا نیز با ۲۲ امتیازی در جایگاه هجدهم جدول ۲۰ تیمی سری آ باقی ماند.

یوونتوس در حساس ترین دیدار این هفته شب گذشته مقابل اسپال به زحمت افتاد و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

«کریستیانو رونالدو» ‌ فوق ستاره پرتغالی یوونتوس با گلی که شب گذشته به ثمر رساند در یازده بازی متوالی در این رقابت ها موفق به گلزنی شد و رکورد تازه ای را از خود به جای گذاشت.

اینترمیلان تیم سوم جدول رده بندی این رقابت ها در یکی از دیدارهای حساس این هفته تا ساعاتی دیگر با سامپدوریا بازی خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین