کد خبر: ۶۳۸۱۸۲
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴

نوبخت: مبلغ ۵۳۰ میلیارد تومان به وزارت بهداشت تخصیص یافت

محمدباقر نوبخت ‏‏معاون رییس جمهوری و رییس ‏سازمان برنامه و بودجه در توئیتی از اختصاص مبلغ ۵۳۰ میلیارد تومان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای پیشگیری و مقابله با کرونا خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

نوبخت یکشنبه شب در این توئیت افزود: بعد از هماهنگی با وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تماس تلفنی با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی قم، گیلان و شهید بهشتی تهران و اعلام آمادگی دولت برای هرگونه کمک از جمله پشتیبانی مالی برای پیشگیری و مقابله با کرونا مبلغ ۵۳۰ میلیارد تومان به وزارت بهداشت تخصیص یافت.

نوبخت: مبلغ ۵۳۰ میلیارد تومان به وزارت بهداشت تخصیص یافت

امروز رییس جمهوری به وزیر بهداشت دستور داد که ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تشکیل شود.

ویروس کرونا از دی ماه گذشته تا کنون بیش از دو هزار قربانی گرفته است. تقریبا تمامی جانباختگان از چین، ‌کشوری که ویروس از آنجا شیوع پیدا کرد، هستند. چهار نفر نیز در ایران بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته‌ اند. ایران بعد از چین دومین آمار فوتی کرونا در جهان را دارد.

بیماری جدید کرونا با نام «کووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت و تاکنون ۷۵ هزار نفر را در این کشور مبتلا کرده و جان ۲ هزار و ۲۳۳ تن را گرفته است.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (یکشنبه) گفت: تعداد تلفات بیماری کرونا در ایران به هشت و تعداد مبتلایان به ۴۳ نفر رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین