کد خبر: ۶۳۸۲۰۶
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

زوج و فرد از امروز در کرج اجرا می‌شود+محدوده طرح

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال، طرح زوج وفرد از امروز دوشنبه پنجم اسفند ماه در کلانشهر کرج اجرا می‌شود.
زوج و فرد از امروز در کرج اجرا می‌شود+محدوده طرح
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ غلامعلی شرق افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ‌این طرح در برخی معابر پرتردد کرج از ساعت ۱۶ الی ۲۱ ادامه دارد.

وی به محدوده‌های اجرای طرح زوج وفرد اشاره کرد و گفت: از سمت غرب کرج (میدان سپاه) تا تقاطع حضرت امام و از سمت شرق ورودی حضرت امام به سمت میدان سپاه در محدوده اعمال طرح زوج و فرد قرار دارد.

سرهنگ شرق اظهار کرد: مسیر های دیگر این محدودیت ها از تقاطع حضرت امام، ورودی‌های خیابان دانشکده، میدان قدس، میدان توحید، بلوار هفت تیر، علامه جعفری، ورودی میدان سپاه، کنار گذر پل روحانی، ورودی مطهری بعد از پل روحانی تا میدان آزادگان، پل آزادگان، ورودی های ۴۵ متری کاج و بلوار جانبازان از اولین دوربرگردان خیابان چالوس به سمت هسته مرکزی شهر را شامل می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: کنترل ترددها در محدوده زوج و فرد به صورت الکترونیکی و با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف شهرداری کرج انجام می شود. این طرح به منظور ایمنی بیشتر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی زیست محیطی و ایجاد آرامش روانی برای خرید آخر سال مردم پیش بینی شده است.

رئیس پلیس راهور استان البرز با بیان این که خودروهای امدادی، حمل و نقل عمومی از شمول این طرح خارج شده اند، گفت: استفاده از وسایل نقلیه عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس درقالب اجرای طرح زوج و فرد از دیگر تمهیدات پیش بینی شده برای خدمات دهی به شهروندان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین