کد خبر: ۶۳۸۲۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۱:۵۶
رییس کمیسیون انرژی مجلس:

وزارت نفت بدون وزیر بهتر اداره می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز : «کمال دانشیار» رئیس کمیسیون انرژی مجلس هفتم در مورد جایگزین وزیری هامانه وزیر مستعفی وزارتخانه نفت گفت: دولت احمدی‌نژاد دولت شگفتی‌هاست، نمی‌توان پیش‌بینی کرد.
نماینده ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در پاسخ به این سؤال که «آیا با مجلس در خصوص تغییر وزیر نفت مشورتی شده است؟»، گفت: طبق قانون نیازی به مشورت با مجلس وجود ندارد ولی طبق عرف بهتر است با مجلس هماهنگی می‌شد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس هفتم در پاسخ به این که شایعاتی مبنی بر احتمال گزینش علی کردان یا طهماسب مظاهری به عنوان وزیر نفت شنیده می‌شود، گفت: قابل پیش‌بینی نیست دولت احمدی‌نژاد دولت شگفتی‌هاست.

دانشیار با بیان اینکه «هر دم از این باغ بری می‌رسد»، گفت: به هر حال از الان نمی‌توان پیش‌بینی برای این مساله کرد باید منتظر معرفی گزینه‌ها از سوی رئیس جمهوری باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا این تغییرات در سطح کابینه تبعات منفی برای کشور دارد؟»، اظهار داشت: تغییر وزرا باعث کندی امور کشور می‌شود. البته سیستم وزارت نفت چون سیستم قوی است شاید بدون وزیر بهتر اداره شود ولی تاثیر تغییر وزرا در کابینه منفی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین