کد خبر: ۶۳۸۲۴۷
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

آنچه ترامپ قرار است در سفر به هند ببیند و نبیند+عکس

مقام‌های دولتی نتوانسته از شر جمعیت در حال رشد میمون‌ها که در خیابان‌های اصلی نشسته اند و در حال تماشای خودرو‌ها هستند خلاص شوند. در نتیجه، ترامپ احتمالا میمون‌های بیشتری را در مقایسه با انسان‌ها در سفر به هند خواهد دید!
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- دولت هندوستان در آستانه سفر دو روزه "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری امریکا به آن کشور تدابیر شدید امنیتی را در نظر گرفته است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ عکس‌های منتشر شده فقرا را در محلات فقیرنشین دهلی نو در حال ساخت دیوار‌های آجری نشان می‌دهند که قصد دارند فقرشان از دید ترامپ پنهان بماند. در این زاغه‌ها نزدیک به به دو هزار نفر زندگی می‌کنند. یک دیوار بلند نیز برای در دید نبودن زاغه‌های احمد آباد ساخته شده است. مقام‌های هندی برای دیدار ترامپ و همسرش ملانیا در روز دوشنبه برنامه ریزی کرده اند.

مقام‌های دولتی نتوانسته از شر جمعیت در حال رشد میمون‌ها که در خیابان‌های اصلی نشسته اند و در حال تماشای خودرو‌ها هستند خلاص شوند. در نتیجه، ترامپ احتمالا میمون‌های بیشتری را در مقایسه با انسان‌ها در سفر به هند خواهد دید! برخی از هندی‌ها نگران هستند که این میمون‌ها به ترامپ و ملانیا حمله کنند، چرا که رفتاری تهاجمی دارند.

"نارندرا مودی" نخست وزیر هندوستان آماده مذاکره با ترامپ در مورد جنگ تجاری است که پس از اعمال تعرفه سنگین بر فولاد و آلومینیوم هند از سوی ترامپ وضع شده است. هند نیز با اعمال تعرفه بر تولیدات کشاورزی و اعمال محدودیت در مورد واردات تجهیزات پزشکی امریکا به این تصمیم ترامپ پاسخ متقابل داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین