کد خبر: ۶۳۸۲۷۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

حال نماینده قم در مجلس بد شد/ احتمال ابتلای امیرآبادی‌ به کرونا؟

نماینده قم در پی بد شدن حالش جلسه مجلس را ترک کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

احمد امیر آبادی فراهانی دقایقی پیش جلسه علنی مجلس را ترک کرد و پس از آن یکی از کارمندان مجلس با حضور در جایگاه هیات رئیسه، اقدام به ضدعفونی کردن میز و صندلی کار وی کرد.

محمد علی وکیلی در این باره گفت: ظاهرا آقای امیرآبادی حالشان بد شد و به همین دلیل جلسه مجلس را ترک کردند. وی درباره احتمال ابتلای نماینده قم به ویروس کرونا ابراز بی اطلاعی کرد.

حال نماینده قم در مجلس بد شد/ احتمال ابتلای امیر آبادی فراهانی به ویروس کرونا؟

اوضاع قم نگران کننده است

نماینده قم امروز آمار اعلام شده در مورد میزان فوتی‌های ناشی از کرونا در قم را غیرواقعی خواند و گفت: باید هرچه سریع‌تر حرم حضرت معصومه(س) در قم تعطیل شود. در این‌باره مراجع مخالف نیستند اوضاع قم نگران‌کننده است.

احمد امیرآبادی در حاشیه جلسه علنی امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور وزیر بهداشت در جلسه غیرعلنی برای توضیح در مورد اقدامات صورت گرفته جهت کنترل شیوع کرونا در کشور، مدعی شد: آن‌چه وزیر بهداشت در جلسه غیرعلنی به نمایندگان گفت واقعیت نبود، با او دعوا کردم و گفتم چرا به نمایندگان دروغ می‌گویید. وضعیت در قم بحرانی‌تر از آن‌چه می‌گویند است، اوضاع قم نگران‌کننده است من به وزیر گفتم که به عنوان فرمانده عملیات باید به قم بیاید.

وی با بیان این‌که «ویروس کرونا از سه هفته پیش در قم شیوع پیدا کرده است»، گفت: پرستاران در خطر هستند به آن‌ها تجهیزات لازم برای قرنطینه را نداده‌اند البته وزیر گفته امروز ۷۰۰۰ لباس و ماسک به قم می‌فرستند. پرستاران در خطر هستند بیش از ۲۵۰ نفر در قرنطینه بوده‌اند اما امکانات کافی برای قرنطینه در قم وجود ندارد. بسته‌های پیشگیری به دست مردم نرسیده است در برخی داروخانه‌ها ماسک پیدا نمی‌شود و یا گران است. باید سریعا وضعیت پیگیری شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شورای تامین استان قم باید حرم حضرت معصومه (س) را تعطیل کنند در این باره مراجع هم مخالف نیستند چون بحث جان مردم در میان است.

وی با بیان این‌که «علت شیوع ویروس کرونا را نمی‌دانم»، اظهار کرد: اوضاع قم نگران کننده است می‌خواهند اخبار را به مردم ندهند تا استرس بالا نرود. وقتی می‌گویند همه این میزان فوتی مربوط به کرونا نیست اما آن‌هایی که در بیمارستان کامکار از دنیا رفته‌اند قطعا مبتلا به کرونا بوده‌اند. جواب آزمایش دو کودک هم مثبت اعلام شده که این هم خطرناک است نمی‌دانم چرا وزیر اعلام نمی‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دولت باید هرچه سریع‌تر آن‌هایی که مشکوک هستند را قرنطینه کنند دولت هیچ اقدام ویژه‌ای در قم انجام نداده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
8
6
اینم احتمالا چون خودش گرفته داره افشاگری میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
1
12
ینفرم که حقیقت و میگه نمیزارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
4
چرا دولت بیخیال هست خب قرنطینه کنن دیگه میخوان ملت را بیچاره کنن..
علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
4
1
مخفی کاری کردند که شما نماینده شوی!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین