کد خبر: ۶۳۸۲۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

واکنش وزارت بهداشت به اظهارات نماینده قم: تعداد فوتی‌های کرونا ۱۲ و مبتلایان ۶۴ نفر

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعداد تلفات بیماری کرونا در ایران به ۱۲ و تعداد مبتلایان به ۶۴ نفر رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

کیانوش جهانپور روز دوشنبه افزود: از بین موارد بررسی شده از روز گذشته تا ظهر امروز بر اساس نتایج آزمایش های تایید شده تعداد ۱۸ نفر دیگر مبتلا به کووید ۱۹ یا ویروس کرونای جدید شناسایی شدند. از این تعداد ۸ نفر در قم، سه نفر تهران ، یک نفر استان همدان، دو نفر اصفهان و دو نفر استان مرکزی بودند و از این افراد طی ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر جان خود را از دست دادند.

وی گفت: آمار ۵۰ نفری که یکی ازنمایندگان قم در مورد فوتی‌های اعلام کرده کذب محض است و ایشان حق اظهار نظر در این مورد را ندارد و دسترسی به اطلاعات هم ندارد. رفتار مشمئزکننده‌ای داشته که از شایعه‌سازان خارج از کشور هم بدتر است.

واکنش وزارت بهداشت به اظهارات نماینده قم: تعداد کشته‌های کرونا ۱۲ و مبتلایان ۶۴ نفر

بر اساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، ویروس کرونای جدید تاکنون ۷۸ هزار و ۸۶۶ نفر به این ویروس مبتلا شده اند و دو هزار ۵۹۲ نفر جان خود را از دست داده اند. از مجموع مبتلایان به این ویروس تاکنون ۲۵ هزار و ۱۲۸ هزار نفر بهبود یافته اند.

ادعای نماینده قم

امروز نماینده قم در مجلس از فوت ۵۰ نفر بر اثر کرونا خبر داد. امیرآبادی با بیان اینکه اکنون بیش از ۲۵۰ نفر در قرنطینه هستند، ادامه داد: در جلسه غیرعلنی از وزیر بهداشت درخواست کردم که قم را قرنطینه کند و حتی با وی دعوا کردم که چرا به مردم دروغ می‌گویید، زیرا شرایط اینگونه که به نمایندگان می‌گویید نیست و وضعیت قم بحرانی‌تر از این صحبت‌ها است. اولین فوتی‌های مشکوک به کرونا ۲۴ بهمن فوت کرده‌اند. ۳۲ نفر در محل قرنطینه ویروس کرونا فوت شده‌اند.

حریرچی:‌ وزارت بهداشت مسئول اعلام فوتی‌های کرونا است

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این وزارتخانه مسئولیت و صلاحیت اعلام تعداد فوتی‌های بر اثر ویروس کرونا را برعهده دارد.

این مطلب را ایرج حریرچی روز دوشنبه در نشست خبری مشترک با علی ربیعی مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرد.

وی همچنین از کرونا به عنوان موضوعی ملی یاد کرد و گفت:‌ نباید کرونا را بازی سیاسی و جناحی کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
1
نماینده چرا باید دروغ بگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دروغ نمی گه خب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
1
اینا هم شدن عین پنتاگون قطره چکانی آمار میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
0
0
به نظر آماری که داده میشه مشکل داره. خود چینیا میگن تنها 2درصد آمار فوت شدگان مبتلا به کرونا است حالا اگه 12 نفر تو ایران فوت شده باشند که آمار مبتلایان خیلی بیشتر از اون چیزی هست که اعلام شده!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین