کد خبر: ۶۳۸۳۲۴
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

بیمار مبتلا به کرونا در نیشابور فوت کرد

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور روز دوشنبه طی بیانیه‌ای از فوت یک بیمار هفتاد ساله مبتلا به کرونا در این شهر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

محسن عظیمی نژاد در این بیانیه‌ اعلام کرد: از ۲۰ بیمار دارای علائم بیماری دستگاه تنفسی فوقانی که طی هفته گذشته در بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور بستری شده بودند نمونه گیری شد و ۱۰ نفر از آنان با بهبود وضعیت و به دست آوردن سلامتی از بیمارستان مرخص شدند.

وی افزود: یک نفر از این بیماران که دارای سن بیش از هفتاد سال بود شب گذشته فوت کرد که آزمایشات اولیه شواهدی مبنی بر ابتلای وی به کرونا نشان می‌دهد.

بیمار مبتلا به کرونا در نیشابور فوت کرد

وی گفت: به منظور نهایی نمودن تشخیص بیماری، مراتب از طریق انستیتوپاستور، آزمایشگاه مرجع ویروس شناسی ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال پیگیری است که نتایج آن به زودی از طریق روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

عظیمی نژاد افزود: سایر بیماران بستری در بیمارستان تحت نظر بوده و علائم بالینی آنها روند بهبودشان را نشان داده و منتظر نتایج اولیه آزمایشات آنها هستیم که در صورت منفی شدن از بیمارستان ترخیص خواهند شد.

وی ادامه داد: شهروندان به پیام های آموزشی دانشکده علوم پزشکی و وزارت بهداشت توجه نمایند و با رعایت مسائل بهداشت فردی به جلوگیری از انتشار ویروس کمک نمایند.

فرماندار نیشابور نیز گفت: اخبار مربوط به ورود کاروانی از قم به نیشابور صحت ندارد و اگر کسی اخباری در این زمینه دارد اطلاع دهد تا رسیدگی شود.

علیرضا قامتی افزود: تنها مرجع رسمی اخبار مربوط به مبتلایان به کرونا، وزارت بهداشت است و شهروندان اخبار را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند.

مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین