کد خبر: ۶۳۸۳۸۶
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳

مسافران ورودی به مازندران تست کرونا می دهند

استاندار مازندران گفت: برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از انتشار ویروس، پایگاه های تست و سنجش کرونا از مسافران در مبادی ورودی استان دایر می شود.
آفتاب‌‌نیوز :

احمد حسین زادگان دوشنبه شب در حاشیه کارگروه پدافند غیرعامل در گفتگو با خبرنگاران به مصوبات مهم این جلسه اشاره و اضافه کرد: مقرر شد از فردا در مبادی ورودی استان پایگاه‌های با همکاری علوم پزشکی و راهداری برای تست مسافران وارده استان برای مقابله با انتشار ویروس کرونا دایر شود.

وی با اشاره به اینکه تاکید می‌شود مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، تصریح کرد: بهترین مکان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و مقابله با آن ماندن در منزل است و تعطیلات پیش روی در واقع برای سفرکردن نیست.

مسافران ورودی به مازندران تست کرونا می دهند

وی به دیگر مصوبه این ستاد اشاره و اضافه کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و مهدکودکها، مقرر شد بانوان کارمندی که فرزندان خردسال دارند برای نگهداری از کودکانشان، کارهای اداری را از طریق دورکاری انجام دهند.

استاندار مازندران با تاکید بر رعایت بهداشت عمومی عنوان کرد: از فرمانداران خواسته شد تا شهرها را پایش کنند و برپایی هرگونه جشنواره، رویدادهای مردمی و نشست‌هایی که محل تجمع مردم است، تعطیل است و ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل، ترغیب کارکنان پمپ بنزین‌ها برای سوخت گیری خودورهای مردم، رعایت بهداشت فردی و غیره از دیگر تأکیدات برای مهار ویروس کرونا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین