کد خبر: ۶۳۸۴۵۹
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

کرونا عامل رد کلیات بودجه ۹۹ شد؟

هرچند یک خبرگزاری به نقل از یک نماینده مجلس مدعی شده است، ردکلیات بودجه به دلیل ترس نمایندگان از شیوع بیماری کرونا بوده است، دو تن از نمایندگان مجلس این ادعا را رد کردند هرچند هنوز نمی‌توان با قطعیت چیزی را رد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

گفته می شود کرونا به مجلس هم رسیده است؛ خبری درباره ابتلای احمد امیرآبادی، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی به کرونا منتشر شد. با این حال، این نماینده مجلس ابتلای خود به این بیماری را رد کرد و گفت: «من کرونا ندارم، سُر و مُر و گنده هستم. من نه تست دادم و نه تستم مثبت بوده، نه چیزی گفته‌اند نه قرنطینه شدم. بلکه در پاویون مجلس و جلوی در خانه ملت هستم و حتی جلسه هیئت رئیسه مجلس را هم شرکت کردم».

البته این پایان ماجرا نبود؛ بعد از انتشار خبر رد کلیات بودجه ۹۹ در مجلس شورای اسلامی، خبرگزاری ایسنا به نقل از یکی از نمایندگان مدعی شد «نمایندگان از ترس شیوع بیماری کرونا کلیات بودجه را رد کردند؛ چراکه در غیر این صورت‌جلسات مجلس هرروز در دو شیفت ادامه پیدا می‌کرد.» این نماینده در ادامه تأکید کرده است «نمایندگان مجلس شورای اسلامی هنگام ورود به مجلس ازنظر دمای بدن کنترل شدند که در همین راستا به سه نفر از نمایندگان گفته‌شده وارد مجلس نشوند، اما آنها علیرغم این توصیه وارد جلسه شدند که یکی از آنها آقای امیرآبادی نماینده قم بود.»

کرونا عامل رد کلیات بودجه ۹۹ شد؟

حالا ایرناپلاس برای بررسی صحت ماجرا با برخی از نمایندگان مجلس تماس گرفته و از آنها پرسیده است «رد کلیات بودجه به دلیل ترس از کرونا صحت دارد یا نه؟»

هادی قوامی، عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه در پاسخ به این پرسش می‌گوید: نه این‌گونه نیست. من چنین چیزی نشنیدم و احتمال آن بسیار ضعیف است.

علی‌اصغر یوسف نژاد، عضو کمیسیون شوراها نیز در پاسخ به این سؤال می‌گوید: نه. چنین چیزی صحت ندارد. نمایندگان با استدلال ایراداتی را مطرح کردند و رد کلیات بودجه نیز بر همین اساس انجام شد.

گفتنی است، خبرنگار تلاش کرد با گروهی دیگر از نمایندگان مجلس نیز گفت‌وگو کند که آنها طی پیامک اعلام کردند در جلساتی، در مجلس حضور دارند.

البته یکی از نمایندگان که خواست نام او فاش نشود می‌گوید: ما هم شنیده‌ایم اما اطلاع دقیق ندارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین