کد خبر: ۶۳۸۴۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت پس از رهایی از زندان

رئیس کلانتری ۱۴۲ کن از دستگیری دو سارق اماکن خصوصی و انباری ساختمان‌ها در غرب پایتخت و اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت خبر داد.
اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت پس از رهایی از زندان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد کمیجانی گفت: در پی افزایش پرونده‌های سرقت از انباری‌ها در غرب پایتخت به ویژه در محدوده کلانتری تیم ویژه‌ای از ماموران کلانتری برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی اولیه مشخص شد که سارق یا سارقان بدون تخریب در ورودی وارد ساختمان شده و با تخریب قفل انباریها، اموال موجود در آن را سرقت کردهاند، افزود: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، دزدان برای ورود به ساختمان خود را مامور اداره برق، گاز، آب معرفی کرده و به بهانه بررسی کنترها وارد ساختمان شده‌اند.

رئیس کلانتری ۱۴۲ کن ادامه داد: ماموران در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی شماره پلاک خودروی سارقان شدند و خیلی زود توانستند هر دو سارق سابقه دار را دستگیر کنند.

این مقام پلیسی عنوان کرد: در تحقیق از هر دو متهم ۳۵ و ۳۸ ساله که اعتیاد به مواد مخدر شیشه و هروئین دارند مشخص شد آنها یک سال قبل با هم در زندان آشنا شده‌اند و هم سلولی بودند و پس از آزادی از زندان با همکاری یکدیگر از انباری ساختمان ها سرقت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کمیجانی با اشاره به اینکه متهمان به ۱۰۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر پس از رهایی از زندان اعتراف کردند، در پایان گفت: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حفاظ و قفل ضد دیلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
0
0
غیر ممکن کردن ورود سارقین اصلا سخت نیست و در واقع، حاصل یک دو دوتای ساده است. یعنی اینکه فقط باید به خاطر بسپاریم که اولا فلزی بودن درب برای سارقین اهمیتی نداره چون فقط قفلهاشو باز یا تخریب میکنند، پس اصلا به دربهایی که تحت عنوان ضد سرقت فروخته میشن یا حفاظهای آکاردئونی اعتماد نکنید چون سارقین فقط قفلهاشو باز یا تخریب میکنند که اگر قفل ضد دیلم روی در نصب باشه که بدون هیچ بهانه ای قابل باز یا تخریب شدن نباشه دیگه سارقین از درب نمیتونن وارد بشن و در مرحله بعدی بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها معابر دیگر ورود سارقین هستند که اگر حفاظ ضد دیلم مقابل آنها نصب باشه که بدون هیچ بهانه ای قابل تخریب از محل جوش یا فاصله انداختن بین میله ها نباشه، دیگه حتی اگر سارقین تا پشت در و ... پنجره ها هم برسند هیچ کاری نمیتونن بکنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین