کد خبر: ۶۳۸۷۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۹:۱۳

انتقاد شدید قالیباف از جبهه متحد اصولگرایان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مشاجرات و اختلافات درونی شدید اعضای شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان و نادیده انگاشتن برخی از اصلی‌ترین جریانات و چهره‌های اصولگرا، درنهایت اعتراض محمدباقر قالیباف شهردار تهران را هم برانگیخت. 

به گزارش آفتاب، ‌شهردار تهران در گفت‌وگویی که با خبرگزاری ایسنا داشت با انتقاد از آنچه وجود سلایق شخصی و نگاه غیرجامع به مجموعه اصولگرایان توسط جبهه متحد اصولگرایان خواند، تصریح کرده که اعضای جبهه متحد اصولگرایان برای آنکه بتواند منسجم‌تر و یکدست‌تر عمل کند و اتحاد خود را حفظ کند باید سلایق شخصی را کنار بگذارند. 

وی در عین حال ‌هشدار داده که اساس اصولگرایی و ارزش‌گرایی آن است كه اشخاص از نگاه شخصی خود و از سهم‌خواهی‌ها واقعا دست بكشند و به سمت یك توافق كلی بروند و اصولگرایان اگر با این نگاه حركت كنند این جبهه می‌تواند به آن‌چه به مصلحت نظام، انقلاب و مردم است عمل كند. 

قالیباف در پایان انتقادات خود از جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرده: اگر خدایی نكرده این جبهه به سمتی برود كه سلایق مختلف، سهم خواهی مختلف بكنند هم از اساس اصولگرایی فاصله گرفته‌اند و هم ممكن است اتحادشان را دچار خدشه كنند. 

لازم به ذکراست که شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان دارای شش عضو است که اسدالله بادامچیان و شهاب‌الدین صدر از طیف راست سنتی، صادق محصولی و مصلحی از حامیان دولت و حسین فدایی و علیرضا زاکانی از طیف اصولگرایان تحول‌خواه در آن عضویت دارند. این جبهه وظیفه ایجاد وحدت میان طیف‌های گسترده جریان اصولگرایی در انتخابات مجلس هشتم را برعهده دارد اما هرچه بیشتر به پیش می‌رود هم از درون با انتقادات و مشکلات بیشتری مواجه می‌شود و هم احزاب و تشکل‌های اصولگرایی که توسط ترکیب این شورا به بازی گرفته نشده‌اند از عملکر آن ابراز نارضایتی می‌کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین