کد خبر: ۶۳۸۷۷۰
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷

بنیامین بهادری کنسرت خود را آنلاین برگزار کرد

کنسرت لغو شده بنیامین بهادری که پیش از این قرار بود تاریخ ۶ اسفند در ۱۵۰۰ نفری برج میلاد و در دو سانس برگزار شود، به طور زنده و رایگان از «لایو» صفحه شخصی این هنرمند پخش شد.
آفتاب‌‌نیوز :

بنیامین بهادری در ابتدای این ارتباط زنده با تشکر از حضور طرفدارانش گفت: قرار بود امشب همدیگر را حضوری ببینیم، حالا هم همین اتفاق خواهد افتاد، با این تفاوت که در دو سانس امشب تنها سه هزار نفر می‌توانستند همراه ما باشند اما هم‌اکنون برای خانواده ۷ هزار نفری اجرا می‌کنیم.

او در ادامه افزود: این کنسرت را به احترام شما و برای دور شدنتان از خبرهای بد برگزار می‌کنیم.

بنیامین بهادری کنسرت خود را آنلاین برگزار کرد

بنیامین بهادری به همراهی استیو آوانسیان (رهبر ارکستر)، هسو اله وردی و امیل موسی خانی نزدیک به یک ساعت برای علاقه‌مندانش قطعات پیشنهادی را اجرا کرد.

وی در پاسخ به این سوال که این ایده پیشنهاد چه کسی بود، گفت: ما در بنیامین موزیک هرگز کسانی که دوستشان داریم را ناامید نمی‌خواهیم. روزی که خبر لغو کنسرت‌ها آمد این ایده به نظرم رسید و دوستان مثل همیشه همراهی‌ام کردند. مطمئن هستم دوستان دیگر هنرمندم نیز از این ایده استقبال می‌کنند.

کنسرت مجازی بنیامین بهادری از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز و در ۲۱:۴۰ پایان یافت.

چندی پیش در راستای پیشگیری شیوع بیماری و شرایط پیش آمده تمامی اجراهای موسیقی به دستور وزارت ارشاد و فرهنگ لغو شد.

* انتشار «دستتو بده به من» با صدای اشکان خطیبی

«دستتو بده به من» بر اساس یک ملودی فرانسوی با ترانه‌ای از اشکان خطیبی، تنظیم امیر عظیمی، گیتار کیان ایرجی و با همراهی گروه نمایش چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه آماده شده است.

«دستتو بده به من» ترانه پایانی نمایش چخوف‌خوانی زیرنظر نماینده فدراسیون روسیه است.

* وصل مجدد شجریان به دستگاه تنفسی

هیات مدیره بیمارستان جم با انتشار پنجمین اطلاعیه خود که روز سه‌شنبه ششم اسفند منتشر کرد، به تشریح تازه ترین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی پرداخت و نوشت:

«در ادامه اطلاع رسانی به مردم هنر دوست و هم میهنان عزیز به استحضار می رساند شرایط بالینی ایشان در حال حاضر به دلیل تشدید ترشحات ریوی مجددا به دستگاه ونتیلاتور (کمک تنفسی) وصل گردیده است. ولی شرایط ریوی، قلبی و کلیوی ایشان پایدار است. جهت مراقبت بهتر و بیشتر نیازمند ادامه بستری در بخش مراقبت های ویژه می باشند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین