کد خبر: ۶۳۸۸۲۳
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

ترامپ رسانه‌ها را به ایجاد وحشت درباره شیوع کرونا متهم کرد

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه ۲۶ فوریه (۷ اسفند) مخالفان دموکرات خود و برخی از رسانه‌ها مانند سی‌ان‌ان را به ایجاد وحشت درباره شیوع ویروس کرونا متهم کرد که طبق عقیده وی در بازار ایجاد ترس می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :

ترامپ در توئیتی با متهم کردن رسانه‌ها که او از آن‌ها با عنوان رسانه‌های جعلی نام می‌برد گفت که آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا از ویروس کرونا وحشتناک‌ترین تصویر را نشان دهند و در بازارها ایجاد ترس کنند.

بازارهای سهام در نقاط مختلف جهان از جمله وال استریت در روزهای گذشته به دلیل نگرانی‌ درباره شیوع هر چه بیشتر این ویروس با سقوط مواجه شدند.

ترامپ رسانه‌ها را به ایجاد وحشت درباره شیوع کرونا متهم کرد

آقای ترامپ علاوه بر رسانه‌ها از دموکرات‌ها نیز انتقاد و آن‌ها را متهم کرد که «هیچ کاری انجام نمی‌دهند» و «زیاد حرف می‌زنند بدون اینکه اقدامی صورت دهند». وی تاکید کرد که آمریکا در بهترین وضعیت است.

این سخنان در حالی مطرح شده است که ترامپ برای مقابله با ویروس کرونا درخواست بودجه ۲.۵ میلیارد دلاری را کرده است اما نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا، این رقم را بسیار کم می‌داند و گفته است که برای مقابله با ویروس ابولا رقم ۵ میلیارد دلار اختصاص یافته بود.

دموکرات‌ها معتقدند برای کرونا باید بودجه ۸.۵ میلیارد دلاری اختصاص پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین