کد خبر: ۶۳۸۸۳۹
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶

پرسپولیس در آستانه سه رقمی شدن در فوتبال ایران

پرسپولیس در صورت شکست نخوردن برابر میهمان مشهدی خود، برای یازدهمین بازی پیاپی در فوتبال ایران به دور از شکست خواهد بود و شمار روزهای بدون شکست آن از ۱۰۰ روز عبور خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی امروز (پنجشنبه) و در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به مصاف شهرخودروی مشهد می‌رود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی رو در روی مردان مجتبی سراسیایی قرار خواهند گرفت که در صورت شکست نخوردن می‌توانند به یازدهمین هفته متوالی بدون شکست در لیگ برتر و جام حذفی برسند.

پرسپولیس در آستانه سه رقمی شدن در فوتبال ایران

سرخپوشان تهرانی بعد از باخت به نفت مسجد سلیمان در هفته یازدهم دیگر به هیچ تیمی در لیگ و جام حذفی نباختند. آنها ۹ برد و یک تساوی به دست آوردند و حالا در آستانه رسیدن به ۱۰۰ روز بدون شکست در مسابقات داخلی هستند. باخت به مسجد سلیمان در تاریخ اول آذر بود و بعد از بازی شهرخودرو، در صورت حفظ رکورد، پرسپولیس به ۹۷ روز بدون باخت می‌رسد و با توجه به بازی بعدی‌ای که دارد، از مرز ۱۰۰ روز عبور خواهد کرد.

تیم‌هایی که در لیگ و جام حذفی برابر پرسپولیس بعد از آن شکست، قرار گرفتند به این ترتیب هستند: صنعت نفت آبادان، ذوب‌آهن اصفهان، گل‌گهر سیرجان، سایپا تهران، پارس جنوبی جم، شهرداری ماهشهر، نساجی مازندران، تراکتور تبریز، صنعت نفت آبادان و استقلال تهران.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین